Gå til innhold

Kjøp av ny(e) basser(e) - Tips ønskes

Ranger emnet

Fab

Anbefalte innlegg

Frister mer og mer å kjøpe JL Audio ja. Men, har jeg brukbar forsterker-effekt til å drive 2 stykker da? Forskerkeren er stabil på 1000W RMS i 2ohm. Så kan jeg evt. kjøpe en til når lommeboka er enig.

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den monoblokka di skal klare å drive disse subbene bra den vil jeg tro. Det var sfh som kom med kasseforslag til meg på subbene mine, så den er på 84L lukka, og spiller som fy! Ikke nok med at den trykker som en gud, men den spiller som en gud også, alltså i lydkvalitet:D Disse er for salg, pga kjøp av noe mindre 12". Blir vell mye i lengden for meg:) Hehe! 5000,-/bud. De er DØNN strøkne! Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde® av de slik de er nå? Hvor mye veier de? Har du noen spesifikasjoner? Jeg fant ikke noe på nettet, de er visst utgått.

Da har du ikke letet godt nok...

Her!

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sier bare en ting! KICKER, kjøp kicker solo-x 18 10000watt maks , 5000watt rms, koster 7190 hos http://www.megabillig.com spiller meget bra:) Er ikke så mye som slår denne. cheers :wave

Ikke mye futt i den med 1000 W ;)

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sier bare en ting! KICKER, kjøp kicker solo-x 18 10000watt maks , 5000watt rms, koster 7190 hos http://www.megabillig.com spiller meget bra:) Er ikke så mye som slår denne. cheers :wave

Da måtte jeg hatt MINST 4 forst. til :P

Men, jeg fikk høre på Pioneer'ene (TS-W3004SPL) til en kammerat i dag. Han har to stykker. Og jeg likte lyden!

Er fortsatt i tvil, vanskelig å bestemme seg altså :/

Men, hvis jeg kjøper 2stk. Pioneer TS-W3004SPL, kan jeg da få de to i 4ohm på forsterkeren?

T0mmen, jeg må tenke litt på utstyret ditt, men tror det blir litt i det største laget :P

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jeg hatt MINST 4 forst. til :P

Men, jeg fikk høre på Pioneer'ene (TS-W3004SPL) til en kammerat i dag. Han har to stykker. Og jeg likte lyden!

Er fortsatt i tvil, vanskelig å bestemme seg altså :/

Men, hvis jeg kjøper 2stk. Pioneer TS-W3004SPL, kan jeg da få de to i 4ohm på forsterkeren?

T0mmen, jeg må tenke litt på utstyret ditt, men tror det blir litt i det største laget :P

Hvis du likte pioneer lyden så gå for den... men du vil vel helst koble i 2ohm?

Men de er på 1000w rms pr stk. da... så du kunne godt ha hatt en grommere forsterker og om du skal ha den optimale følelsen av pioneers godlyd (og lukt:D)

hva dro han fyren sine med? Hørte på storebror 5000spl her i sommer koblet inn på 2 stk. kicker kx1200.1 og det var noe helt spesiellt... så mye pervers nytelse av 1stk. 12" har jeg skjeldent opplevd... namm :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider