Gå til innhold

Erfaring med 12" luisi ratt fra mekonomen?

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

er det Versilia det heter det rattet glenn og dere har? har orginale stoler med r-sport trekk, er innmari nedsotten det setet mitt, så kan hender d går bra :P :hammer

edit: Hjelp meg med andre posten om lysdioder i instrumentboxxen!

edit2: hvoradn felger er det der Daner'n, spes, pris og hvor de selges? :deng

Veit ikke hvor man kan få tak i felga..har nesten aldri sett sånne før jeg! Kjøpte de brukt av en fyr fra rakkestad. Jeg synes de er dritfine! 8*17" med polert kant! Er feil innpress da..tror høyre framfelg tar i bærebroa ved full sving til høyre, og høye bakfelg tar i øverste mutter til støtdempern ved hard og skakk demping! :thumb

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veit ikke hvor man kan få tak i felga..har nesten aldri sett sånne før jeg! Kjøpte de brukt av en fyr fra rakkestad. Jeg synes de er dritfine! 8*17" med polert kant! Er feil innpress da..tror høyre framfelg tar i bærebroa ved full sving til høyre, og høye bakfelg tar i øverste mutter til støtdempern ved hard og skakk demping! :thumb

spacere då!!!! :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..må nok prøve det! skal se om det går med noen tynne fra bilextra..så tynne som mulig! Men snart så det blir piggdekk på turbofelg likevel :drive2

Går jo greit så lenge jeg veit om det! bare kjett å ikke ha full sving til høyre på parkeringsplasser og sånt

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider