Islanwind Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Kjøper sannsynligvis angel eyes til vectraen.. Har en kvit vectra.. Se bilde i avatar... Vil det passe best med klare, eller mørke angel eyes? http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=427_302_653 Og har også lurt på luftinntak, men lurer på om det må sparkles osv..? Eller om det kun trengs å skjære hull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Jeg ville gått på de klare, siden du har en lys bil :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 jeg ville klart gått for .... ingen av de etter som du har skropel og ikke BMW.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 tror jeg hadde gått for de klare selv gitt Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nå har det seg sånn at det ikke var et alternativ.....! Så du kunne like godt latt være å skrevet... Viss jeg vil ha angel eyes på min vectra, så er det min business ;) jeg ville klart gått for .... ingen av de etter som du har skropel og ikke BMW.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nå har det seg sånn at det ikke var et alternativ.....!Så du kunne like godt latt være å skrevet... Viss jeg vil ha angel eyes på min vectra, så er det min business ;) enig med deg, om andre har noe imot det kan de like godt holde det for seg selv istedet for å ødelegge tråden med slike kommentarer. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Kjøper sannsynligvis angel eyes til vectraen..Har en kvit vectra.. Se bilde i avatar... Vil det passe best med klare, eller mørke angel eyes? http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=427_302_653 Og har også lurt på luftinntak, men lurer på om det må sparkles osv..? Eller om det kun trengs å skjære hull? Ville tatt mørke tror jeg... Nå vet ikke jeg hvordan bilen din ser ut ellers, men lyse farger gjør seg godt med mørke detaljer... Spar deg for luftinntak, blir bare harry... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Delte meninger ja.. Bilen er kvit, men ei svart stripe øverst på fangerene... som dere kanskje ser i avataren.... og har også svarte m3 speil, og svart vinge.. vil det da passe bedre med mørke lykter kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg