Gå til innhold

hvor mange hester??

Ranger emnet

calibra

Anbefalte innlegg

V5 Turbo :confused:

Er det en V5 fra en Golf4 GTi eller en Audi rekkefemmer du tenker på nå?

V5 er ikke turbomotor og har 150hk, R5 har ifra +/- 180hk til 230hk, sånn ca..

Kan ikke du slenge opp et bilde av motoren?

Edit:

Er vel ikke tilfeldigvis en 1,8T du har fått?

Mener det skal stå 5V på Toppdekslet på dem...

Dem har isåfall fra 150-180hk, avhengig av modell..

Hvis det er motor ifra S3 så er det 210-225hk...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har dessverre ikke bilde av motoren da dette blir gjort av en kontakt jeg har i polen. men skal få han til å sende et bilde. men han sa at det var en v5 med turbo fra a3 og han sa at det var 180 hester originalt, men kan være greit å vite når jeg skal betale litt avgifter til staten for dette byttet :fire:

V5 betyr ifølge mine ører at det er 5sylindre..

Men, det er sikkert en 1,8 20ventilers turbo motor du har, altså 5ventiler per sylinder/5v...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste forskjellen på det bilde og motoren min er veien motoren ligger andre veien, hvis du forstår?. skal prøve å få lagt ut et bilde.

Skjønner hva du mener, dette fordi bildet jeg la ut er av en A4, der står motoren på langs, mens A3 har motoren på tverrs..

Akkurat som Passat har motoren på langs og Golf har motoren på tverrs.. Siden disse bilene deler plattform, deler osv..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider