IkLoma Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Lov å spørre, men når det gjelder så dyre biler kan det virke som folk er ute etter noe annet enn bare det å tilfredsstille nysjerrigheten sin, hvis du skjønner hva jeg mener. Spesielt når brukeren har 5 innlegg(jeg tolka det som om du var en som ikke henger på bilforumet til vanlig, men det første du ville vite er hvem som eier en dyr bil... Derfor litt suspekt). Bare så jeg fikk forklart hva jeg mente... :hug: må si meg enig der. hvorfor skal han vite hvem eieren er? han trenger jo selfølgelig ikke å ha onde hensikter men det virker liksom utrolig unødvendig å ha info om en person med fin bil... da burde det jo være mye mere spennede å få info OM BILEN... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 må si meg enig der. hvorfor skal han vite hvem eieren er? han trenger jo selfølgelig ikke å ha onde hensikter men det virker liksom utrolig unødvendig å ha info om en person med fin bil... da burde det jo være mye mere spennede å få info OM BILEN... Nettopp... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jaja, vel jeg spurte om eieren fordi jeg ønsket å komme i kontakt med ham. Noe jeg har takket være medlemmer på forumet her sin hjelp. Så takk! Jeg forstår hvorfor det kan virke suspekt, men altså ingen andre hensikter enn å komme i kontakt med eieren. Bra dere er på vakt folkens, vil ikke at slik informasjon kommer i feil hender... ;) Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg