Gå til innhold

LED-lykter til Passat?

Ranger emnet


Vodkakick

Anbefalte innlegg

Eller bare lage dem selv...

 

riv ut innmaten bak dem, lim inn en plate. Bruk et 5mm borr og lag det i det mønsteret man ønsker. Sett inn led's med den rette motstand og kople på ledningsnettet...

Bare bruke hvite leds da ytterste plast er farga. Kan bli bra fancy det ;)

 

 

kommer du igjennon eu-kontroll og lingdende med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

angeleyes frontlykt i sort og krom, personlig syns jeg de sorte var penest, blinklyset er en del av lykta, dette er jo meget penere enn de lyktene som blinklyset og hovedlykta er hver for seg, får jo en look som 3BG passaten har.

passatlykt.jpg

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e-bay blant annet. kjøp du først så vi andre får sehappyhappy , har lyst på nye lykter på min og men er ikke helt sikker på hva jeg skal velge.

 

Hehe ja får se an da...!Har bestilt andre lykter nå som jeg venter på...!Får se åssen det blir først!Kan jo alltids legge ut noen bilder da jeg har fått dem på...veit ikke når jeg får dem da men

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit om dere som poster bilder, eller sier at dere vet om noe i samme slenger tar og forteller meg nettadr. eller navnet på sjappa som selger herligheten..

 

Litt snasne de frontlyktene over forresten.. Det er til 3B?

 

Derimot de LED-lyktene det var bilde var litt for rotete og jalla. Minner meg for mye om lexus *grøss*

1998 VW Passat 1,8T (Highline 4d)

(x)1988 BMW 318i (E30 2d)

(x)1986 BMW 316 (E30 4d)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit om dere som poster bilder, eller sier at dere vet om noe i samme slenger tar og forteller meg nettadr. eller navnet på sjappa som selger herligheten..

 

Litt snasne de frontlyktene over forresten.. Det er til 3B?

 

Derimot de LED-lyktene det var bilde var litt for rotete og jalla. Minner meg for mye om lexus *grøss*

 

er enig i at de led lyktene var for mye lexuslook over, er jo ikke akkurat den looken man er ute etter å få på bilen.

 

de frontlyktene er til 3B ja, fant de på ebay, tenkte jeg skulle maile de som solgte de lyktene for å høre hvor jeg kan få tak i de.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd seg på å lage led lykter til passaten??tenkte jeg skulle prøve meg på det...har utgangspunktet i hvite baklys så får jeg se hva jeg gjør etter det men hvis noen har litt tips så er jeg takknemlig!

 

 

du får ikke lov til å herpe de lyktene... selg dem heller... du tjener mere på det... ihvertfall så lenge det nå finnes ledd lykter å kjøpe... hehe

2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår