Gå til innhold

bur i golf 1

Ranger emnet

xanakor

Anbefalte innlegg

Hadde polert alubur fra Wiechers i den andre Einseren min før. Fin finish, men superdårlig passform. I alle fall om du har planer om å beholde teppet i bilen. Det passa litt bedre i Einserfreak sin bil, men fremdeles mangla noen cm mellom innerskjermene bak og buret.

Wiechers er nok den billigste måten å skaffe seg et alubur på til en fornuftig pris. Stålburene deres skal visstnok ha bedre passform enn de i alu.

Jeg betalte 7000 eller 8000 for mitt i 2001. Dette var med skråstag i døråpningene, kryss og H-stag. Dette er ting du må betale mer for, så et bur uten dette vil koste mindre. Halvbur med bare diagonalstag er en god del billigere.

Link: http://www.wiechers-sport.de

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes endel varianter i polert alu til einser.

Både hel og halvbur.

Tipper vår einserguru Böhser Önkel kan komme med noen tips her.....

Tips og linker til sider ville vært fint ja. Har hørt noe om at man ikek får det gofkjent med så blanke bur fordi blankt bur på a-stolpen vil gi refleksjoner som forstyrrer førern,men dette er bare tull kanskje? Tenkte mest på halvbur da, og da bør det uansett gå greit?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips og linker til sider ville vært fint ja. Har hørt noe om at man ikek får det gofkjent med så blanke bur fordi blankt bur på a-stolpen vil gi refleksjoner som forstyrrer førern,men dette er bare tull kanskje? Tenkte mest på halvbur da, og da bør det uansett gå greit?

Det eneste kravet ved helbur er polstring og at det er lett å komme ut av bilen.

Dvs at du ikke får godkjent med krysset ved døra så sant du ikke godkjenner bilen som løpsbil.

Er jo bare å google litt så finner du masse ;)

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider