A4TRacing Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Vet noen av dere hvor jeg kan få i ChromeRails til Audi A4 Avant 1997 mod.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Ikke veit jeg, skal bare si at det er sinnsykt pent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Du har vel sorte rails fra før? Da er det bare å polere dem selv... Ikke noe problem å polere opp aluminiumen i de originale railsene til å bli blanke å fine. Siter skoTner 2007 Range Rover Sport HST - Stormer Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 funker dette?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TRacing Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvordan er railsn festet på taket...? Er det nødvendig å ned med taktrekket?? Hvis jeg blankpolerer di, er det ikke fare for rust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 aluminium ruster vel ikke cheers Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TRacing Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 aluminium ruster vel ikke cheers Men hvordan får jeg de av??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg