opel freak Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 En kamerat av meg har en sånn en å det funket som f...! Anbefaller alle å kjøpe en sånn en å ha i bilen. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den absolutt billigest? Har funnet ut at den koster 1090kr hos nettoimport men er det noen som selger den billigere egentlig? La merke til at listeprisen på den er 1590kr på nettbutikker. De som lurer på hvordan denne fungerer kan lese mer her http://www.whistler.no Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hvordan fikk dere testet den om jeg tør spørre ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 På en veldig ulovlig måte........ :drive2 Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Men vi oppfordrer ikke til ulovligheter vel..? :cool: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Men vi oppfordrer ikke til ulovligheter vel..? :cool: Selfølgelig ikke, var en liten skoj fra min side. Helt seriøst så gikk den av da han kjørte forbi en slik butikkdør sensor og liknende innrettninger. Den fungerer likens på UP-kontrollen sin pistol riktig nok da. Er da lov til å anbefalle andre folk å kjøpe en vel? Er da tross alt lov å kjøpe men ikke å bruke. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Men vi oppfordrer ikke til ulovligheter vel..? :cool: Hvor fort på Norske veier?? ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hvor fort på Norske veier?? ;) "Det væ en fin æn" Som "Skræmmarn" sier! Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hehehehe :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Dårlig forsøk på skjult promotering for nettoimport.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Dårlig forsøk på skjult promotering for nettoimport.no. Føler meg enig. Men av mangel på bevis har jeg ikke kommet med påstand. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Dårlig forsøk på skjult promotering for nettoimport.no. Kan nevne flere jeg vist det var det du mente; Her Her Her Her Sannheten er at det faktisk var nettoimport som var billigest. Så det så! Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hehe tenkte på skjult markedsføring jeg og med en gang :) hele posten virka sånn "rar" :D også ser man det, både nettbutikken og du er fra møre og romsdal.. du er kanskje fra smøla også? heheh busted :disco :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Skjerp dere da. Svar heller på det jeg spurte om for en gangs skyld. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg