Revell Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.ajovalo.net/Esitteet/E77MazdaB1600.jpg&imgrefurl=http://www.ajovalo.net/Esitteet/Esitteet_Mazda.htm&h=354&w=458&sz=43&hl=no&start=5&tbnid=bSXykznFaObNlM:&tbnh=99&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2B1600%26svnum%3D10%26hl%3Dno dette er den peneste pick upen! Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Vet at denne ikke levert slik fra fabrikk, men :magic: er faktisk subaru som har laget den, tror jeg Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 det der er nok en av de råeste pick-up'ene som finnes ja. ellers er både lightningen og srt 10'n råe. og i bunn og grunn en veldig praktisk bil hvis man skal ha med seg en haug med styling eller deler eller lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 skoda pick-up er jo råest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 nei fanden altså uten å en gang ta i må jeg si at MIN definitivt er VERDENS kuleste pickup! Uten tvil! PICKUP som faktisk er bygd til og brukes som det den er beregnet til! ALu vinger og lambodører på en Lightning kan brenne i helvete for min del:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Nei gutten min... Alle pickuper er ikke laget for terreng.. Noen er bare praktiske også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 faen ikke mye praktisk når du subber med eksosen i fartsdumper på veien da jenta mi Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Sugekopp: den var rå den der. skikkelig terrengbil. og en slik bil som er bygd for terreng skal kjøres i terreng. skal ikke gi seg før den spinner med begge sperrene på eller at en velter bakover. irriterende med folk som kjører bil som er beregnet på terreng, men som ikke kjører ut i 30 cm med snø en gang. BRA sugekopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jepp. Holden HSV Maloo R8 er nå verdens raskeste pick up 271km/t!! Sitat: The 6.0lt HSV Maloo R8 cracked a genuine 271.44km/h (168 mph). The speed was set by V8 Supercar driver Mark Skaife as a part of the attempt to break the Guinness Book of Recourtd for the highest top speed by a standard ute or pickup. The Maloo knocked off the bigger, more powerful RAM SRT-10 which was recorded at 248 km/h in 2004. The Maloo has a 6.0lt pushrod V8 producing 297kW (like most Z series HSVs) fitted up to a T56 6 speed manual gearbox and a LSD up the back. Rått! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Sugekopp: den var rå den der. skikkelig terrengbil. og en slik bil som er bygd for terreng skal kjøres i terreng. skal ikke gi seg før den spinner med begge sperrene på eller at en velter bakover. irriterende med folk som kjører bil som er beregnet på terreng, men som ikke kjører ut i 30 cm med snø en gang. BRA sugekopp Takk takk. denne spinner ikke på noen av hjula når jeg har på ARB sperrene forran og bak. den bare krabber og fint lite som stopper den. Terrenget vi kjørte i når vi vant Svinndal Trophy 2006 ga meg helt nytt syn på hvor perverst et slikt kjøretøy KAN bli med litt skills bak rattet og kald hjertebank. Morro å ligge sykt vinkla på siden og bare la bilen krabbe seg opp skrenten på tomgang:) rått rått rått Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeenar Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 skal mye til for å slå en clean caddy, utseendemessig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 må vi ikke glemme hummer h3 da.. :P Edit: vet ikke om den ble laget, eller om den var bare ett konsept... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 må vi ikke glemme hummer h3 da.. :P Edit: vet ikke om den ble laget, eller om den var bare ett konsept... . . . . Hvis du mente det seriøst, fortjener du vinge. alacocaina En jeep nedlasta med plast som prøver å se ut som den ikke kommer til å sette seg fast i den første søledammen den kommer i :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 El Camino, helt klart... Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(blue)bird Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 sååååå gromt :) Siter -Datsun by Nissan Bluebird910 1980 Sedan -Datsun by Nissan Bluebird910 1982 Sedan xDatsun by Nissan Bluebird910 1981 Wagon (RIP) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg