Jiggah Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 sååååå gromt :) En jalla bil med Skyline front... Tøft? Takke meg til El Camino! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Her: Billig, driftsikker (selv om navnet tilsier noe annet), henger som en klegg med 17" sommerdekk og kan taes med i lomma når man ikkje finner parkeringsplass i byen.. Hehe... 0 - 100 på bare tre gir og toppfart nåes på en kalender måned..... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 . . . . Hvis du mente det seriøst, fortjener du vinge. alacocaina En jeep nedlasta med plast som prøver å se ut som den ikke kommer til å sette seg fast i den første søledammen den kommer i :P Nå var det vel slik at det var H1 som var pickupen, H3 er vel bare en liten pingleversjon av H2 ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Og den har også V8-motoren også.. Så ikke noe knussel! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg er Mexico akkurat nå. her er det mye tøffe picup`er! Lave og breie med hjul med sykt lavt inpress, hjula skal helst stikke utenfor skjermene! Kommer bilder når jeg kommer til USA og får bedre nett så jeg får lastet de opp! :soldiersf Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Gamle Fiat Strada :lol: Nye Fiat Strada Dette er en pen pick up:m'm: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg