Alexxx Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Vil bare utrykke min ergelse over bussene i Bergen! Jeg bor på en liten topp, og hver gang jeg kjører til og fra skolen (mc) på en litt fuktig dag ser jeg masse oljeflekker i veien som mest sannsynlig kommer fra bussene. Jeg driver å kjører slalom mellom flekkene på allerede "dårlig" føre! Hvorfor er det ingen som gjør noe! Det er vel ikke helt lovlig heller, men min erfaring er at mc-førere ikke blir prioritert, som en i Biltilsynet(?) sa: "Hvis folk skal ferdes på motorsykkel får de være fornøyd med slik veiene er!" (eller noe slikt hellothere ) Men hvertfall, noen som vet hvorfor bussene lekker såpass, og hvorfor ingenting blir gjort med det? Ble litt rotete, men det er vel lesandes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hvorfor kjører du midt i veien da? Og hvilken type oljeflekker er det, er det som en dam? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Oljeflekker er galt. Men er egentlig værre det jeg og pappa opplevde på tur til Lofoten, sjåføren hadde glemt å lukke bagasjedøren.. Smale veier med god fart på bussen.. kunne vært meget farlig.. En del sjåfører er helt idiotiske.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Olje er fint, det kan du f.eks burne på :hammer Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Olje er fint, det kan du f.eks burne på :hammer Kanskje jeg hadde greid å dratt løs med RAV4'en.. hihi Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hvorfor kjører du midt i veien da? Og hvilken type oljeflekker er det, er det som en dam? Er ikke dammer, men store flekker, og er ikke alltid like lett å unngå de, de ligger ikke alltid midt i veien, dessuten er det svinger hele veien. Men poenget er at det må være mulig å holde sølet på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg