SubaruL Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 har en Subaru legacy 92mod med en 2.2liters motor(er vel 135gamp elelr no i den).. det jeg da lurte på var om noen har noe kunnskap om denne motoren og vet om det er mulig å trimme den på noen måte? Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Er ikke mye å gjøre med denne motoren uten turbo.Blir det vanlige som filtersats, grenrør, kammer, chip etc. Nå vet jeg ikke sikkert hvor holdbare den motoren er, om det er closed-deck eller open-deck og hvilke topper det er på den.Er det auto eller manuell? 2.2L, overhead cam, 16 valve multi-port fuel injected HK:130 @ 5600 rpm Moment: 137 @ 4400 rpm Anbefaler deg å søke på nettet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruL Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er ikke mye å gjøre med denne motoren uten turbo.Blir det vanlige som filtersats, grenrør, kammer, chip etc. Nå vet jeg ikke sikkert hvor holdbare den motoren er, om det er closed-deck eller open-deck og hvilke topper det er på den.Er det auto eller manuell? 2.2L, overhead cam, 16 valve multi-port fuel injected HK:130 @ 5600 rpm Moment: 137 @ 4400 rpm Anbefaler deg å søke på nettet. om det er gir du tenker på så er det manuell.. men vet ihvertfall at jeg får tilbake bilen om et par dager etter å ha bytta topp da den røyk ved kjøring på høyt turtall over lengre periode.. har forresten søkt rundt på nettet men finner ikke ut så mye om den motoren der og hva som kan gjøres me den. men allikavel takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg