Gå til innhold

Lofot-golfen

Ranger emnet


Stingah

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg vil på det VARMESTE anbefale Autoglym sine produkter. Fikk tips fra arrakiss om dette, og jeg ble ikke skuffa akkurat. Fikk tilbud hos de på møller, alle 3 poleringsproduktene for 200 kr totalt :) Koster egentlig nærmere 600..

 

Brukte Autoglym Paint Renovator der lakken hadde blitt noe matt etter jeg hadde fjerna emblemer. Lakken ble HELT fri for mikroriper med en gang. Brukte samme på tanklokket som hadde blitt litt solfalmet. Tilogmed dette ble som nytt igjen. Er meget positivt overasket!

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare si at jeg vil på det VARMESTE anbefale Autoglym sine produkter. Fikk tips fra arrakiss om dette, og jeg ble ikke skuffa akkurat. Fikk tilbud hos de på møller, alle 3 poleringsproduktene for 200 kr totalt :) Koster egentlig nærmere 600..

 

Brukte Autoglym Paint Renovator der lakken hadde blitt noe matt etter jeg hadde fjerna emblemer. Lakken ble HELT fri for mikroriper med en gang. Brukte samme på tanklokket som hadde blitt litt solfalmet. Tilogmed dette ble som nytt igjen. Er meget positivt overasket!

 

 

:thumb

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode råd :)

 

Jeg skal kappe av de boltene bare så det er sagt :)

 

Phonokabelen skal ned i et hull ja, har bare ikke tatt meg tid til det enda. Bor i lofoten, og har aldri hørt om noen som har fått frastjælt noe som helst her :p fredelig alle-kjenner-alle samfunn her ;) Så den monoblokka blir der den er..

 

Bilens farge på kassene er noe jeg selv har tenkt på, men er redd det vil kræsje fullstendig inni bilen liksom.. Ser ikke for meg at det blir pent. Tror jeg heller blir å satse på noe grå-svart.. Litt mørk farge som sklir litt mere inn i bagasjerommets farge.

 

En kondensator mellom kassene har jeg gjort plass for med vilje :) Skal lage stativ i glassfiber som passer mellom kassene..

 

Har og tenkt på å plassere et lite brannslukningsapparat mellom kassene.. Skal uansett kjøpe meg ett, så hvorfor ikke gjøre det litt kult? :)

mvh

 

 

 

du sier du aldrig har hør om noen som blir frastjelt noe ? Ruben salomonsen sin Celica gt4 blei jo ribba på flyplassn for et par år sia :O

1990 Vw Corrado G60

2001 Mazda 626 (Solgt)

1990 Vw Corrado G60 (Solgt)

1991 Vw Corrado G60 (Solgt)

Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår