Gå til innhold

Lofot-golfen

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg betalte 4375,- for toning av alle ruter hos Riis bilglass i oslo. Medium gjennomlysning. Ble veldig fornøyd!

noen bilder:

Damn nå vet jeg hva jeg skal gjøre etter jeg har kjøpt meg nye felger!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4375,- for toning av alle ruter hos Riis bilglass i oslo. Medium gjennomlysning. Ble veldig fornøyd!

noen bilder:

CIMG2160.JPG

CIMG2161.JPG

CIMG2162.JPG

CIMG2163.JPG

CIMG2164.JPG

CIMG2165.JPG

Det ble skikkelig bra:) tok de front ruten også? Var bra pris da:) Kjenner du noen der? Akkurat passe mørke de der, ikke pent med for mørkt heller

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da var ene subkassa ferdig (bare å sette i element) og den andre er og omtrent ferdig.

showimageonly.php?albumid=188644&id=2755741

Det symbolet på siden der var mest en test.. Brukte sjablong.. Litt gøy å se hvor bra det faktisk ble!

Tøff kasse!!

Gikk vel non timer i snekring der?? Hehe... :D

Er den tett? (Ikke bassrefleks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Så tett som den kan bli (dvs 110%).. :) Skal bare fylle den opp med vatt og skru elementet inn i morra.. Står å herder på varmekablene her nå.. ;)

Skal ikke se helt bort ifra at den blir omlakkert etterhvert.. Er jo ikke det som er jobben.. Og JA! har gått enormt med timer på noe såpass enkelt..

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider