Gå til innhold

Lofot-golfen

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Hei igjen

Da er anlegg bestillt. Skal bygge 2 stk subber med 1 10" sony xplod i hvert. Hver av subkassene skal stå i hvert sitt hjørne i bagasjen. De skal være trekantet med glassfiberfront.

xs-l101p5_headon_im.jpg

Her er elemtet.

Specs på elemtene:

25 cm subwoofer av kassetypen

Femkantstruktur for å gi høy styrke og fasthet

Omgitt av gummi med støtstabilisator

Toppeffekt på 1100 W

Nominell effekt på 300 W

Har og bestilt 1 stk monoblokk, men skal bestille en til så snart jeg får fatt på det.

XM-D400P5_1.jpg

Specs på monoblokkene:

Kanalkonfigurasjon 1 mono

Low Pass-filter (variabelt) 50-300 Hz

MOSFET strømtilførsel

Maks. utgangsstrøm: 1 x 800 W ved 2 ohm

Nominell utgangseffekt: 1 x 400 W ved 2 ohm

Grunnen til at jeg har bestillt akkurat disse er utseende.

Har og bestillt div. utstyr for å støpe frontene til begge sub-kassene. Skal vel og støpe et slags stativ for monoblokkene.

Bare kom med innspill om det er noe dere stusser på. :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Da er anlegg bestillt. Skal bygge 2 stk subber med 1 10" sony xplod i hvert. Hver av subkassene skal stå i hvert sitt hjørne i bagasjen. De skal være trekantet med glassfiberfront.

Her er elemtet.

Specs på elemtene:

25 cm subwoofer av kassetypen

Femkantstruktur for å gi høy styrke og fasthet

Omgitt av gummi med støtstabilisator

Toppeffekt på 1100 W

Nominell effekt på 300 W

Har og bestilt 1 stk monoblokk, men skal bestille en til så snart jeg får fatt på det.

[

Specs på monoblokkene:

Kanalkonfigurasjon 1 mono

Low Pass-filter (variabelt) 50-300 Hz

MOSFET strømtilførsel

Maks. utgangsstrøm: 1 x 800 W ved 2 ohm

Nominell utgangseffekt: 1 x 400 W ved 2 ohm

Grunnen til at jeg har bestillt akkurat disse er utseende.

Har og bestillt div. utstyr for å støpe frontene til begge sub-kassene. Skal vel og støpe et slags stativ for monoblokkene.

Bare kom med innspill om det er noe dere stusser på. :)

Flott å se flere Lofot skaller her inne, stå på :)

Men det er en ting jeg ikke forstår, hvorfor ikke kjøre en snartur over Hagskaret å snakke med Frank, du vil få sinnsykt gode priser samt god service.

Når du skriver at du bare bygger for utseende så kommer du til å angre, det fins elementer som er mye penere og spiller mye bedre enn de der.

Så kan du få rått utseende samt god lyd. Frank ville ha hjelpet deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Har egentlig aldri tenkt tanken å stille i noen som helst slik konkurranse. Men om jeg etterhvert blir å bygge noe skikkelig så er det sikkert ikke så dumt.

MEN; det er null problem for meg å selge f.eks monoblokka til i allefall dobbel pris her på kjøp og salg eller på qxl/finn.no Tenker litt slik og. :) Dette kan jo bare være noe midlertidig..

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du skal ha 10" så ville jeg gått for DLS UR-10.. Disse spiller noe heelt sinnsykt !!!

En kompis hadde 2x UR-10 i en A3 og det spilte helt sinnsykt i samsvar med et DLS Irdium 6.3 frontsett..

http://www.dls.se/speakers/ur10.htm

http://www.dls.se/speakers/Iridium63.htm

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider