Gå til innhold

Lofot-golfen

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg kanskje ville vurdert en av de digitale monoblokkene til Sony også.. Jeg kjører 2x12" på denne her og de holder mer enn nok.. Bruker Pioneer DEH-P8600R som også har en høy linjeutgang..

http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=XM-D500X&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICA+Amplifiers

Hva slags felger er det ? Syns de ligner veldig op OZ Superturismo.. Personling så syns jeg sånne type felger blir litt 'kjedelig' på Golf.. Misforstå meg rett.. Hehe..

Selv vurdere jeg disse felgene på min til sommer'n.. Vanlige eiker og BRED blank kant !!

2005ab.jpg

Sett litt på disse to typene også, men det står, Pris på forespørsel i katalogen, så tør ikke tenke pris ;)

5002ab.jpg

5001ab.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Har egentlig aldri tenkt tanken å stille i noen som helst slik konkurranse. Men om jeg etterhvert blir å bygge noe skikkelig så er det sikkert ikke så dumt.

MEN; det er null problem for meg å selge f.eks monoblokka til i allefall dobbel pris her på kjøp og salg eller på qxl/finn.no Tenker litt slik og. :) Dette kan jo bare være noe midlertidig..

Klart du må konkurere :) er skikkelig moro det.

Vi trenger alle, og det er skøy å treffe likesinnede.

Grunn til at de gjør det er for at de som styrer disse treffa ganske enkelt ikke vil gjøre det gratis, med det menes det at hvis alle importerer selv vil forhandlerene i Norge sakte med sikkert forsvinne p.g.a inntjenings grunnlaget.

Likså greit å bygge skikkelig første gangen, Audien er mitt første bygg, har aldri drevet med Stereo eller glassfiber før den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du norlænningen :usa:

Sorry OT i tråden din!

Ser at du har lakkert litt på bilen selv... Jeg har tenkt å gjøre det samma med leppene under front/bakfanger... Men hvordan tror du fremgangsmetoden er for å lakkere f.eks emblemfri grill, takvinge og øyelokk? Grillen og øyelokka er jo laget av plast... Takvingen veit jeg ikke ennå... Men blir det å kjøre på med plastgrunning på dette å pusse også? Mye av det som selges beskrives jo som "lakkeringsklart" men det kan det jo umulig være når det bare har en glatt overflate som grillen har...

Vet du har samme grill som meg så tenkte å høre hva du har tenkt :bump

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg lakket grillen på min, det var en JOM grill. Den var sånn glatt plast. Den tok jeg bare å mattet med et fint slipepapir. Sånn at den ble matt. Så lakket jeg rett på. Ble ikke noe problematisk dette. Lakken ble glatt og blank.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du norlænningen :usa:

Sorry OT i tråden din!

Ser at du har lakkert litt på bilen selv... Jeg har tenkt å gjøre det samma med leppene under front/bakfanger... Men hvordan tror du fremgangsmetoden er for å lakkere f.eks emblemfri grill, takvinge og øyelokk? Grillen og øyelokka er jo laget av plast... Takvingen veit jeg ikke ennå... Men blir det å kjøre på med plastgrunning på dette å pusse også? Mye av det som selges beskrives jo som "lakkeringsklart" men det kan det jo umulig være når det bare har en glatt overflate som grillen har...

Vet du har samme grill som meg så tenkte å høre hva du har tenkt :bump

Snakker vi sprayboks eller lakksprøyte? I såfall: ville ikke lakkert noe annet enn små tynne ting slik som øyelokk og lister med sprayboks. Andre ting kan bli litt vel stort for sprayboks.

Fremgangsmåten høres bra ut den, men jeg har en tråd under lakk her på forumet.. se på den. har skrevet guide for lakkering av plastdetaljer med sprayboks

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider