Nytern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Sexy! happyhappy Men.. 85 mod kjører du.. Jeg og.. Hvorfor har vi ikke like motorrom? 2.0i maskina du og? Forvirra.. :) Har blant annet ikke den luftfilterboksen du har.. Min ligger nede på ene sida.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 kan være det er 84 mod. registrert siste halvåret i 84. Trodde det var 85, men er i sterk tvil. + at det er bytta motor på den for en del år siden. Tror det bare er 2.0 og ikke 2.0i. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Spennende da.. :) Har lite peil på forskjellene i motorrommet fra forgasser til innsprut.. Men bilen ser nydelig ut.. :) Har du og rust på hver side i bagasjerommet eller? Nede ved bakre innserskjermen og i gulv nedi sprekkene på hver side? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Spennende da.. :) Har lite peil på forskjellene i motorrommet fra forgasser til innsprut.. Men bilen ser nydelig ut.. :) Har du og rust på hver side i bagasjerommet eller? Nede ved bakre innserskjermen og i gulv nedi sprekkene på hver side? hehe..skal ut å sjekke..men tror ikke det..eller, håper ikke det..brb Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg krysser fingrene mine for deg og bilen din imens jeg happyhappy Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg krysser fingrene mine for deg og bilen din imens jeg happyhappy hehe. inni bagasjerommet fant jeg ikke rust under matter eller på sidene.MEN på utsiden, litt til høyre for bakpotta (om du står bak bilen og ser) så var det litt kjeks. Konklusjon, ikke rust som kan sees inni bagasjerommet. Bilen har vært kjørt de siste 8 åra på veier utenfor Tromsø, så lite salt der. heldigvis. Får se om jeg bare har den som vinterbil eller gjør noe mer med den. Tror jeg velger det siste. Bilen kan bli fin den. :D Hvordan er det med din da? rust? forresten hva står det i vognkortet ditt mr2nytern? mitt står det bare 2.0 HB...? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hehe.. Gratulerer.. happyhappy happyhappy Veldig bra at du slapp mesteparten av det der.. Her er det hull i fra bagasjerom så du ser rett i bakken, men det skal fikses m'm Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hehe.. Gratulerer.. happyhappy happyhappy Veldig bra at du slapp mesteparten av det der.. Her er det hull i fra bagasjerom så du ser rett i bakken' date=' men det skal fikses m'm[/quote'] hehe.takk :P synd for deg da, med tanke på mye jobb rundt det. Ja du må fikse det, bilen er sjelden og muligens verdt å ta vare på. Tror jeg blir sittende på bilen en god stund ihvertfall. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 har vært ute med 929 coupe'n min på vinterføre... noe så fett!!! det var bare en drøm å kunne drifte hvor som helst, når som helst... førstebilen min så jeg hakke sammenligningsgrunnlag, annet enn et par andre sure biler jeg har lånt/brukt.. og utifra det kan jeg si at 929'n er overlegen på all slags føre :thumb Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg