G_Yog Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hva for no dempningsmateriale i det i eksospotter? no sorts stålull? hvor får man tak i slikt? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er flere typer, men det mest vanlige er glassfiber ull. Den beste skal visstnok være noe som kalles lang-fibret glassfiberull. Den skal ikke bli blåst ut av potta etterhvert, slik som vanlig glassfiberull. Er ikke sikker på hvor det selges, men jeg har sett "repack damping kit" tilsalgs på hjemmesidene tili eksosanlegg-produsenter. Forhandlere av kjente ettermarkedsmerker vil sikkert kunne bestille et slik til deg, men ikke regn med at det er lagervare. Det er jo ikke vanlig å bygge sitt eget eksosanlegg lengre. Idag finnes det jo også lyddempere helt uten noe slags ull. De demper ved hjelp at mønster av kamre inne i potta. Ser for meg at ei slik potte i rustfritt er det aller mest holdbare. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Søkte litt på nettet og fant noen repack kits, men vet ingen som selger slikt i norge.. Synes prisene også var litt stive... Sjekka Glava.. De hadde no slags steinull som tålte 700 grader.. Kan dette muligens brukes..??? Ellers kan jeg jo kjøpe noen billige simons potter og pelle ut ulla.. Planen var å bygge i rustfritt... Trenger litt spessielle lengder.. Vet ikke om noen universale i riktig størrelse.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Her finner du masse universale potter og rør i rustfritt: http://www.rakaror.o.se/ Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg