Gå til innhold

d1 grand prix?

Ranger emnet


nissan_kar

Anbefalte innlegg

Jeg har nr 18 stående i hylla mi, DEN anbefales forresten :D

Jeg har 13 - 18 komplett. (skal ha hele D1 serien 2005)

Skal du bare kjøpe en dvd i år burde det bli nr 18.

180km/t drifting rundt en laaang sving :p med mye utkjøringer og et par vrakinger.. gøy :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Momo: Den D1GP-runden med 180km/t i svingen. Er det den bana hvor de bygger opp fart på ei flå, kaster bilen inn en liten høyresving hvor inngangsfarten måles til 150-180km/t hvor de så enten går rett frem i dekkstabelen eller tar til høyre og så videre i en laaang venstresving? Kjempestor tribune, dommerne sitter på et høyt stativ i yttersvingen?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momo: Den D1GP-runden med 180km/t i svingen. Er det den bana hvor de bygger opp fart på ei flå, kaster bilen inn en liten høyresving hvor inngangsfarten måles til 150-180km/t hvor de så enten går rett frem i dekkstabelen eller tar til høyre og så videre i en laaang venstresving? Kjempestor tribune, dommerne sitter på et høyt stativ i yttersvingen?

 

Jepp helt riktig, Det er Autopolis banen. Feteste D1 banen hittils syns jeg. Nye Sugo er også ganske grom :D

Er hvertfall en AE86 på #18 som får skikkelig juling, snurrer og trer rumpa inn i dekkstabel / murvegg. Blir noen cm kortere.

 

Det morsomste med akkurat nr 18 at det er en skikkelig eventyrhistorie som utfolder seg der.

 

SPOILERALARM (ikke les om du ikke vil vite hva som skjer) :D

Han ene fra Driver search (lokale kjørere) kommer til semifinale og banker f.eks selveste Kazama. I finalen er det 2 stk AE86 (det har det ikke vært på mange år) og det er en HELT ny D1 vinner. Han som vinner dro også av noe villt dagen før, ødela hele front og motor, kasta i originalmotor (!) og vant hele greia .. sinnsykt! Det skjer ikke i mange bilsporter :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er her det skjer. Starter på start/mål-flåa.. akser mot klokka, det orange feltet er tribuner, og entry speed måles ca der de knekker bilen mot høyre før svingen. :driving De som ikke knekker til høyre, knekker slik -> :drive2

course_map.jpg

 

For STORT KART klikk HER!!

 

MOMO: Åssen ser nye Sugo ut? D1GP du tenker på eller ny hovedbane?

Jeg digger de D1-rundene som går på gocartbanen på Sugo. Den ligger inne i en langsving på hovedbana.

008b.gif

Regnet fra start/mål-merket på "langflåa" tar de beste en sammenhengende 450' breisladd og avslutter med en 270' høyresladd.D1GP-løypa er bare de første 90' av første høyresvingen om jeg ikke tar helt feil. Er iaffall ikke hele 180'. Korrigér meg gjerne om jeg husker feil :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg skrev litt rart, det er vel ingen ny sugo bane, men de bruker i år "hovedbanen" i stedet for Gocart banen. Jeg liker hovedbanen mer for her får de mer fart. Ta en litt titt her for å se en del klipp fra dvd nr 18, bla litt i lista for å komme til sugo runden, det er dvd nr 16.

 

http://www.cartv.com/content/research/channels/index.cfm/channel/cartv_video/action/showvideo/vid/d_0150/vscat/NULL/vcat/Motorsport

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår