xanakor Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hei. kom over denne linken på autodb: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=861634 er dette et bra objekt eller ville dere ikke satset på det? må ha et rullende objekt ettersom dette blir den første bilen min, må jeg også bruke den til å fra skole. på forhånd takk Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har titta på den selv (på nettet) og den virker lovende (utfra bildene). Men jeg gidder ikke å dra til utenfor Bergen for å se på Einser. Det store minuset er at den har 801-blokk (Polo-motor), så det høyre motorfestet må flyttes og snus for å kunne montere 827-blokk (Golf-motor). Dette lar seg imidlertid gjøre (sveisjobb). Aller viktigst er det å skaffe seg et karosseri som er i noenlunde bra stand. Dette ser ut til å være et slikt et, om du ser bort fra bulken i bakskjermen. Døra er det bare å bytte (med litt flaks finner du en på høggern med samme farge). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Ser ut som ett greit prosjekt det der men husk at det er endel jobb å rette den bulken og fjerne rusta på skjermkantene. De fleste med rullende prosjekter som det blir litt karossmodding på, sliter med å holde rusta borte inntil bilen er klar for lakk. Men det blir en koselig einser når du er ferdig og den har til og med riktig farge :) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hehe.. Den kosta bare 3000kr mer enn det jeg ga for min;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Prøv deg! Denne skal byttes i felgene mine! Har snakket med han...hehe.. Neida.. bare kjøp, førstemann til mølla! :biker Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg