Gå til innhold

Hater folk som ikke kan rygge...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bauer

KJIIPT!!

Jeg føler med deg Chris!

Når kan folk lære seg å rygge?

Vet du hvem som gjorde det?

Jeg satt i bilen når han gjorde det, så vet hvem det er...

Får tatt det på forsikringa, men han måtte ta en annen skade FØRST...

MØRKT !!

EDIT: Skriveleif ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USJ!! Den var lei... Sånt er jævlig irriterende..Skulle han ta en annen skade først? Driver han aktivt og kjører på andre folk eller? Ta fra sånne lappen! Hvor gammel var denne karen? Taksert det forresten?

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

USJ!! Den var lei... Sånt er jævlig irriterende..Skulle han ta en annen skade først? Driver han aktivt og kjører på andre folk eller? Ta fra sånne lappen! Hvor gammel var denne karen? Taksert det forresten?

Han var mellom 30 og 40...Var fra et sted like ved meg..Kløfta...

En kamerat av pappa tar hele skaden svart for 7000,- ...Må lakkere hele bakskjermen...Blir ikke no pent å flekke over det lille der...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jævla irriterende. Var en fjott på jobben som rygga på Jetta'n min på fredag. Stod i vinduet og så tullingen smalt inn i bilen min. Krølla hele hjørnet bak og fangeren ble helt ødelagt. Fyren må være helt evneveik bak rattet. Han rygga fort som faen og rett på bilen min. Gjorde ikke engang et forsøk på å svinge unna.

Det beste var at dusten stakk med en gang. Jævli smart av ham ettersom at vi jobber på samme sted og jeg og to andre så at det var han...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. for en tosk.. Prøve å stikke av er det teiteste som finnes..

Jeg leste et eller annet sted at det var en kar som var på vei til lakkering, også var det en som kjørte på han mens han var inne i en butikk, og la igjen en lapp: "Beklager at jeg kjørte på bilen din, men siden den er så gammel, så regner jeg med at det ikke er så nøye.." eller noe i den duren. Ikke noe navn eller telefonnummer..

Må ta med at han hadde pussa ned hele bilen da..

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag stod jeg og støvsugde bilen min inne i en hall på en bensinstasjon, og ved siden av bilen min stod det en jekketralle. Så kommer det en kar forbi på den siden hvor jekke tralla står. Plutselig hører jeg et dunk.....FAEN!! Jeg gikk å så hva det var, og det kom noe stygge små irriterende riper.. Jeg tok kontakt, og han sier at han ikke kan ha veltet det jekketralle håndtaket. Han sier at han ikke skjønner hva som kan ha skjedd, eneste forklaringa hans var at gulvet må ha ristet! Men et armert 15 cm tykt murgulv rister ikke uten videre! Det var jeg der og han som gikk forbi! Han sier at han ikke vil betale for lakkering! Er rimelig irritert nå!

Så hva syntes dere jeg skal gjøre med det her? Gidder ikke ta det på min forsikring. Så hva kan jeg gjøre??? Dette skal jeg fikse opp i!

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

En dag stod jeg og støvsugde bilen min inne i en hall på en bensinstasjon, og ved siden av bilen min stod det en jekketralle. Så kommer det en kar forbi på den siden hvor jekke tralla står. Plutselig hører jeg et dunk.....FAEN!! Jeg gikk å så hva det var, og det kom noe stygge små irriterende riper.. Jeg tok kontakt, og han sier at han ikke kan ha veltet det jekketralle håndtaket. Han sier at han ikke skjønner hva som kan ha skjedd, eneste forklaringa hans var at gulvet må ha ristet! Men et armert 15 cm tykt murgulv rister ikke uten videre! Det var jeg der og han som gikk forbi! Han sier at han ikke vil betale for lakkering! Er rimelig irritert nå!

Så hva syntes dere jeg skal gjøre med det her? Gidder ikke ta det på min forsikring. Så hva kan jeg gjøre??? Dette skal jeg fikse opp i!

Ødelegg bilen hans.

Og stjel stero'n og hjula hans.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider