Gå til innhold

Ommbyging til sonefri dvd

Ranger emnet

Henrik

Anbefalte innlegg

Originally posted by Henrik

Har en Kenwood dvd spiller som jeg skulle ha bygget/kodet om til sonefri

Noen som hvet hvem som fikser slik i Oslo omr ?

Siden jeg ikke er mer enn 13 år og slikt.. lurer jeg på om du snakket om til bil..!? Eller om spillere til bil er sonefrie..!?!

jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

Siden jeg ikke er mer enn 13 år og slikt.. lurer jeg på om du snakket om til bil..!? Eller om spillere til bil er sonefrie..!?!

jaja

ja.......sorry.... det er til hjemmet ja!

prøvde å kjøre filmen på pcèn men det gikk ikke heller

måtte velge om til amrikansk sone, fikk sett intro og slikt men selve filmen gikk ikke

Noen som har cdèn til playstation som gjør den sonefri ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

ja.......sorry.... det er til hjemmet ja!

prøvde å kjøre filmen på pcèn men det gikk ikke heller

måtte velge om til amrikansk sone, fikk sett intro og slikt men selve filmen gikk ikke

Noen som har cdèn til playstation som gjør den sonefri ?

Snakker vi Playstation 2..?! Da kan du bare kjøpe Region X da.. dytte i den og titte på film! Men hvorfor ikke kjøpe en billig dvd spiller.. den er jo sonefri, spiller VCD/SVCD og MP3.. pluss DivX filmer også.. fra CD-R eller CD-RW... koster jo bare en liten slant LIKSOM..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

Snakker vi Playstation 2..?! Da kan du bare kjøpe Region X da.. dytte i den og titte på film! Men hvorfor ikke kjøpe en billig dvd spiller.. den er jo sonefri, spiller VCD/SVCD og MP3.. pluss DivX filmer også.. fra CD-R eller CD-RW... koster jo bare en liten slant LIKSOM..!!

Vi snakker om påde ps2 og vannelige spillere , her en kenwood spiller

Jeg har tre dvd spillere nå , har solgt den 4 som var sonefri for et år siden og fikk først brukt for den i går. Derfor gidder jeg ikke kjøpe meg en til kun for å bruke den ca en gang i året

da koster jeg heller på den jeg har en ombbygning.

+ bildet er ikke alltid like bra i en slik spiller du sikter til

Lenke til kommentar
Del på andre sider