Gå til innhold

grå R32 i bærum

Ranger emnet

volvo240gl_turbo

Anbefalte innlegg

jeg så en koks grå r32 på hydrotexaco på rykkinn.

prøveskilter. noen som vet hvem dette er sin så den tirsdag.jeg komm kjørende inn på stsajonen også kjørte den inn samtidig som meg men den skulle bare snu så jeg rakk ikke å holde følge rakk ikke å se om det var gts eller gtr. fikk ikke med fronten

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en R32 stylet Golf som går i Bergensområdet... om denne har vært i Rykinn er jo en mulighet...

Er vel større sjanse for at det er en ekte skyline, hvorfor en "skyline-styla golf" ifra bergen?:P :rolleyes:

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er den Skylinene der ja, holdt bare farstgrensa rundt "rundkjøringa" jeg... hehe Hengeren til den ene jobben min, som jeg hadde med i dag er en jævla handle kurv og bråker som faen.. ikke min skyld:P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare sjalu:p Sånn som meg, hadde ikke sagt nei til en fet bil når jeg blir 18...

Er bare å stå på og jobbe for det da. De som derimot ikke gidder gjøre en innsats, de kommer jo ikke langt, og ender vel med å sitte å klage på at andre som har tatt et tak er pappagutter. Bra deal!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider