volvo240gl_turbo Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jeg så en koks grå r32 på hydrotexaco på rykkinn. prøveskilter. noen som vet hvem dette er sin så den tirsdag.jeg komm kjørende inn på stsajonen også kjørte den inn samtidig som meg men den skulle bare snu så jeg rakk ikke å holde følge rakk ikke å se om det var gts eller gtr. fikk ikke med fronten Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 noen andre som vet om denne. mulig en som ikke var fra rykkinn. mulig en som skulle til horvald han kjenner mye nismo folk Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 den har jeg aaaaaaaaaldri sett rundt her, men hadde i grunn vært kjekt med en skyline her som kunne vise alle pappa-kara at de har noe å se opp til m'm Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 den har jeg aaaaaaaaaldri sett rundt her, men hadde i grunn vært kjekt med en skyline her som kunne vise alle pappa-kara at de har noe å se opp til m'm bra at det er andre som hater pappa gutter å. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er en R32 stylet Golf som går i Bergensområdet... om denne har vært i Rykinn er jo en mulighet... Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er en R32 stylet Golf som går i Bergensområdet... om denne har vært i Rykinn er jo en mulighet... Er vel større sjanse for at det er en ekte skyline, hvorfor en "skyline-styla golf" ifra bergen?:P :rolleyes: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er en R32 stylet Golf som går i Bergensområdet... om denne har vært i Rykinn er jo en mulighet... Tror de prater om en Skyline R32 ikke Golf R32;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 bra at det er andre som hater pappa gutter å. man kan få så mye penger man vil av faren som overhodet mulig for min del, jeg gir egentlig blanke i det, men går jo ann å oppføre seg nogenlunde da=P men back to topic; er nok ikke en golf det er snakk om nei, men en EKTE skyline :pray Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Det er en R33.. Bilen var på rud i dag. I forbindelse med bruktbil dagene der nede. Stod noe med gull skrift på siden også Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Det er en R33.. Bilen var på rud i dag. I forbindelse med bruktbil dagene der nede. Stod noe med gull skrift på siden også denne?: er ikke det den som gikk/går i Tønsberg? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 :nono: jeg så den i dag, kjørte forbi jobben.. ligna i grunn på den på bildet.. OT; ro ned neste gang du tar den nye rundkjøringa ved 2Brødre på vøyenenga a primera, blir jo rent redd der jeg står å lemper varer.. bråker jo i alt som heter vei, bil og tilhenger :nono: =P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Den sto på Torshov i går. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Den er den Skylinene der ja, holdt bare farstgrensa rundt "rundkjøringa" jeg... hehe Hengeren til den ene jobben min, som jeg hadde med i dag er en jævla handle kurv og bråker som faen.. ikke min skyld:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 bra at det er andre som hater pappa gutter å. Dere er bare sjalu:p Sånn som meg, hadde ikke sagt nei til en fet bil når jeg blir 18... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Dere er bare sjalu:p Sånn som meg, hadde ikke sagt nei til en fet bil når jeg blir 18... Er bare å stå på og jobbe for det da. De som derimot ikke gidder gjøre en innsats, de kommer jo ikke langt, og ender vel med å sitte å klage på at andre som har tatt et tak er pappagutter. Bra deal! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg