Gå til innhold

grå R32 i bærum

Ranger emnet

volvo240gl_turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne?:

gatebil%20juli%2005%20137.jpg

er ikke det den som gikk/går i Tønsberg?

sorry men det var ikke den jeg så det jeg så var en r32 så det på baklyktene foresten var den koks grå. jeg vet hva jeg snakker om når det gjelder skyline.

ble drømme bilen min i 1992 når jeg så kpgc10 71 modell. på en bensin stasjon i tyskland. siden den gang har jeg drømt om disse bilene.

uansett hvilken modell får jeg meg en uansett blir jeg veldig lykkelig

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å stå på og jobbe for det da. De som derimot ikke gidder gjøre en innsats, de kommer jo ikke langt, og ender vel med å sitte å klage på at andre som har tatt et tak er pappagutter. Bra deal!

Helt riktig jeg er ikke sjalu jeg, jeg bare liker ikke keeg'e folk oppførsellen dems er så dårlig. de har opp igjennom de siste 30 åra ødelagt rykte til oss

som bor i bærum. sier du at du er fra bærum så flyr jo hele bygda på deg jo.

kaller deg blærums soss.

Jeg har bod i bærum siden jeg var 4 men jeg er ikke noen sosse unge å kommer aldri til å bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig jeg er ikke sjalu jeg, jeg bare liker ikke keeg'e folk oppførsellen dems er så dårlig. de har opp igjennom de siste 30 åra ødelagt rykte til oss

som bor i bærum. sier du at du er fra bærum så flyr jo hele bygda på deg jo.

kaller deg blærums soss.

Jeg har bod i bærum siden jeg var 4 men jeg er ikke noen sosse unge å kommer aldri til å bli det.

Enig her, man kan også ta lån her i bærum for å få fet bil sånn som alle andre stedere i norge.. Blir OFTE stempla som pappagutt pga. bilen, men dette er en prioriterings sak. Tro meg den bilen har kosta meg MYE blod og svette!!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Horvald har kjøpt seg gul S15 ja, tviler vel litt på at det var han som kjørte R32`n. :drive2

Bilen dere snakker om er en R 32 GTR Vspec. 1991 eller 1992mod. Nylig importert av Japan Import. Den var en tur i Drammen da Autofil var der. :wave

Hater journalister og deres "livlige" fantasi :fire: :fire:

Steinar

Midnightclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horvald har kjøpt seg gul S15 ja, tviler vel litt på at det var han som kjørte R32`n. :drive2

Bilen dere snakker om er en R 32 GTR Vspec. 1991 eller 1992mod. Nylig importert av Japan Import. Den var en tur i Drammen da Autofil var der. :wave

Hater journalister og deres "livlige" fantasi :fire: :fire:

ja riktig en R32. når jeg sier R32 så mener jeg det. jeg viste ikke om det var

gtr eller gts for jeg så ikke grillen/fronten. takk skal du ha.

den gikk som f så det er nokk den ja en gtr Vspec. rb26 power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit åssen det er å bli kalt pappagutt. Det er greit at jeg har en supra med BP skilter, men er ikke noen soss for det og ikke er jeg fra bærum heller bare jobber der. jEG BLIR DØMT PGA SKILTENE og det er ikke noe bedre når det sitter bp skilter på en supra heller,

2006 toyota yaris

1994 toyota supra tt eurospec

1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider