Gå til innhold

grå R32 i bærum

Ranger emnet

volvo240gl_turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm Mulig jeg så feil, snakket med Horvald på Blå samme kveld, da bekreftet han at han hadde kjørt en skyline forbi Fellini.. Aner ikke om det var en R32 eller R33 har lite peil på jappse biler. Men for all del jeg kan ha blandet.

er ikke umulig at horvald satt på med den!!!kan ha sett ut som han kjørte bilen er jo rhd !!! han har blitt ganske godt kjent med japan import gutta så det er fullt mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
denne?:

gatebil%20juli%2005%20137.jpg

er ikke det den som gikk/går i Tønsberg?

Stemmer, den går i Tønsberg. Kompis av meg sin. R33 GT-S. ikke helt original nei ;) morsom bil som venter full styling samt lambodører osv osv.. vent å se;) skal bli bra den.. Han har hvertfall fartet en del rundt om i Bærum ettersom han studerer i Oslo for tiden og kjører en del opp og ned med den.. ikke den beste bruksbilen med tanke på forbruk, men hvorfor ikke når det er gøy å kjøre? ;)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla du, Tønsberg gutt du også? ;) hehe.. Per er en liten råner han da.. selvom han har fått byttet ut dekoren sin ;) hehe.. har hatt mye rart opp gjennom tidene, men mye gøy også;)

men hører Sushiecontaineren hans nå.. (R33):P

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når vi først snakker om pappagutter....

Sier ikke no gæli om folk fra bærum asså, men vil bare fortelle en historie...

Er en bekjent av meg som kjører Passat 1.8 T, og den er det BP-skilter på..

Han ser ikke så veldig stor ut tel å værra noen å tjue, så når han stoppa på maccer'n, så går det ei dame forbi'n og sier: "Jasså, har du lånt bilen til pappaen din du da??"

Trukke han likte den kommentaren helt gitt...

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY

slenger bare inn litt korekt info til dere jeg så trenger dere ikke lurt lenger:

Harald har kjøpt ny bil av oss, men det er ikke en skyline..

Skylinen som er observert er en gunmetall grey GTR32 V-spec, og en av ca 1300 i verden, og også en bil vi har tatt inn.. Den var virkelig et bra eksemplar inntil noe skjedde denne uken som andre linker her på forumet refererer til...

blir nok litt rettejobb iløpet av vinteren, så får vi se om vi rekker å ha den med oss på noen treff til sommeren.

Vår egen Veilside/HKS/tomei GTR32, vil også være klar til våren.. har rast for oss 3 ganger i år, så nå gjennstår kun småting før alt er 100, og vi kommer nok ikke til å ta ut mer en 550hk for å ha et trygt setup..

Knut Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gjennomsnittsmennesket fra Bærum som er problemet, det er disse: http://www.vierkeege.tk

:)

HAHAHHAHAH,stakkars mennesker, er så stygge at de må bruke brun krem ja :hammer Fikk vi oss en god latter etter å ha sett gjennom hele siden demmes..Guttene der bruker jo mer sminke enn jentene i The Swan/extreme makeover som gikk på Tv Norge jo.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vierkeege.tk siden er litt vel overdrevet :hammer

den er laget for at folk som ikke liker bærum skal få ett værre inntrykk=P

jeg kjenner flesteparten av kara, greit de har sin egen stil, liker å bruke litt penger.. meeen de er akkurat like som de fleste andre her..

noen er fra landet, de har en stil. noen er fra byn, de har en stil. og noen er fra bærum, de har en stil..

men ikke legg alle fra bærum under samme stol....

det blir som med bil, noen kjører harry, andre kjører ditt og resten kjører datt..

bemerkinger får man uansett...

uansett, bilen det er snakk om i tråden, er fin=)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, den går i Tønsberg. Kompis av meg sin. R33 GT-S. ikke helt original nei ;) morsom bil som venter full styling samt lambodører osv osv.. vent å se;) skal bli bra den.. Han har hvertfall fartet en del rundt om i Bærum ettersom han studerer i Oslo for tiden og kjører en del opp og ned med den.. ikke den beste bruksbilen med tanke på forbruk, men hvorfor ikke når det er gøy å kjøre? ;)

Jeg hadde vel vurdert å få skilter på den før jeg i det hele tatt hadde tenkt på lambo dører...

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider