Richie85 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg hadde vel vurdert å få skilter på den før jeg i det hele tatt hadde tenkt på lambo dører... Hehe, sant sant.. men hans business.. ikke min bil.. er ikke så glad i japse "stressvifte" hester jeg Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 halla du, Tønsberg gutt du også? ;) hehe.. Per er en liten råner han da.. selvom han har fått byttet ut dekoren sin ;) hehe.. har hatt mye rart opp gjennom tidene, men mye gøy også;) men hører Sushiecontaineren hans nå.. (R33):P jeg ja er fra Tønsberg jeg å ja :) hehe, huska vi var å råna rundt i tønsberg så rusa vi bilen vi kjørte når vi så skylinen, så gå han på som faen spant ut alle gira ( våt asfalt ) men var konge fett! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg