Ottesen Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Heisann.... Jeg tok meg en tur på gatebil på søndag og tittet litt, hadde egentlig ikke tenkt til å filme, men ble litt alikevel. På filmen har jeg bare klasket sammen noe, det er ca 6 min med litt depo og litt på banen, også er det ca 17 min med burning, var like greit å bare slenge på alt burninga :) Jeg filmet IKKE breisladden. Utenom det var det moro å se at bilen til Finn gikk som den skulle :) Jeg tok med litt mindre og hardere musikk denne gangen... Takker så mye til "Ton" for severplass. http://tronhen.stud.hive.no/gatebil-sondag.avi Mvh Magnus Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Genial film det her! Syns det burde vært mere billyd på det fra depoet da. Hørte ingen ting. Og det du filma burde vært på høyere volum så man ikke må skru opp volumet så mye etter musikken. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Rå film, synd du ikke fikk med fattern under burninga men:P rå film;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Rå film, synd du ikke fikk med fattern under burninga men:Prå film;) Hvilken bil? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Genial film det her! Syns det burde vært mere billyd på det fra depoet da. Hørte ingen ting. Og det du filma burde vært på høyere volum så man ikke må skru opp volumet så mye etter musikken. :) Halla :) Det sa folk sist også, men visst jeg filmer på banen fra feks depostrekka, så får jeg ikke med lyden av den bilen jeg filmer pga mange biler på banen. Derfor ble det ikke sånn... angående lyden så skrur jeg ned 5 db eller så skurrer det noen ganger som det ble på den siste filmen :) Nå kan jeg bli litt mer seriøs også fordi nå har jeg serverplass hellothere Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hvilken bil? 98 Camaro z28 blå Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Halla :) Det sa folk sist også, men visst jeg filmer på banen fra feks depostrekka, så får jeg ikke med lyden av den bilen jeg filmer pga mange biler på banen. Derfor ble det ikke sånn... angående lyden så skrur jeg ned 5 db eller så skurrer det noen ganger som det ble på den siste filmen :) Nå kan jeg bli litt mer seriøs også fordi nå har jeg serverplass hellothere Mvh Ottesen Hei. Da skjønner jeg hvorfor. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 får ikke linken til å virke jeg :( Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Serveren er nede.. Kommer sannsynligvis opp igjen i løpet av natta. Er nok bare noe oppdateringer eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg