Gå til innhold

Video: Gatebil på søndag...

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Heisann....

Jeg tok meg en tur på gatebil på søndag og tittet litt, hadde egentlig ikke tenkt til å filme, men ble litt alikevel. På filmen har jeg bare klasket sammen noe, det er ca 6 min med litt depo og litt på banen, også er det ca 17 min med burning, var like greit å bare slenge på alt burninga :) Jeg filmet IKKE breisladden. Utenom det var det moro å se at bilen til Finn gikk som den skulle :)

Jeg tok med litt mindre og hardere musikk denne gangen...

Takker så mye til "Ton" for severplass.

http://tronhen.stud.hive.no/gatebil-sondag.avi

Mvh Magnus Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial film det her! Syns det burde vært mere billyd på det fra depoet da. Hørte ingen ting. Og det du filma burde vært på høyere volum så man ikke må skru opp volumet så mye etter musikken. :)

Halla :)

Det sa folk sist også, men visst jeg filmer på banen fra feks depostrekka, så får jeg ikke med lyden av den bilen jeg filmer pga mange biler på banen. Derfor ble det ikke sånn... angående lyden så skrur jeg ned 5 db eller så skurrer det noen ganger som det ble på den siste filmen :)

Nå kan jeg bli litt mer seriøs også fordi nå har jeg serverplass

hellothere

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla :)

Det sa folk sist også, men visst jeg filmer på banen fra feks depostrekka, så får jeg ikke med lyden av den bilen jeg filmer pga mange biler på banen. Derfor ble det ikke sånn... angående lyden så skrur jeg ned 5 db eller så skurrer det noen ganger som det ble på den siste filmen :)

Nå kan jeg bli litt mer seriøs også fordi nå har jeg serverplass

hellothere

Mvh Ottesen

Hei. Da skjønner jeg hvorfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider