Gå til innhold

kjøpe moped eller bruke penger på bil?

Ranger emnet

e321

Anbefalte innlegg

nei, bilen skal jeg ha. skal jo øvelseskjøre med den.

skal nok ha den lenger enn det også ;) ikke nevneverdige rustproblemer med den når jeg ser på mye annet rundt forbi...

Så... skal ha bilen uansett.

Hele poenget er jo at jeg skal sveise den opp å sånt da til jeg skal bruke den :)

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, bilen skal jeg ha. skal jo øvelseskjøre med den.

skal nok ha den lenger enn det også ;) ikke nevneverdige rustproblemer med den når jeg ser på mye annet rundt forbi...

Så... skal ha bilen uansett.

Hele poenget er jo at jeg skal sveise den opp å sånt da til jeg skal bruke den :)

joachim: har ikke sett bilen hans, men tenkte bare på vis han skal ta lappen på moped er jo han 15/16 år. da kommer nok bilen te å stå omtrent i ro nokså lenge! så tenkte no egentlig på foringer og alt annet som kan gå istykker til hans tid bak rattet. hvorfor lege ut så mye da!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår hva du mener :)

Men tingen er at den skal brukes om ett lite år uansett.. må bare få sveiset på noe deler, og byttet bremse klosser forran og bak, så er den helt grei den.

så... er visst flere i klassen som ikke skal ta den, så spørs.. er ikke den eneste uten da liksom.

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster virkelig mopedlappen så mye? Fikk den for 250kr jeg..

Mopedtiden skal absolutt ikke undervurderes, men det å ha sin egen bil er jo litt tøft da.. birthday Ihvertfall i den alderen

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke helt med meg. Har du lappen fra før av? Hva skal du med moped? Det er så veikt. Det er kaldt å kjøre. du kommer aldri frem og blir bare farlig forbikjørt av alt. Til og med syklister!

Bruk heller penger på en bil!

Jeg kjøpt en 4hjuling moped nylig blodtrimma den, 70ccm med 13hk. Gikk unna og menga meg bra med trafikken, men faen å kaldt det er å kjøre ....!!

Solgte den nylig da.

Bilde023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider