Gå til innhold

Kanalen stenges!

Ranger emnet

afen

Anbefalte innlegg

Var ei helg for ikke så lenge siden hvor det var stengt. Ble vinka bort av en politimotorsykkel. Så kom sperrebånda opp og 1stk impreza, 1stk v70 og en kassebil sto og vokta innkjøringene ei lita stund...

Hva med å bruke ressursene på noe annet? Dyrt å ha 4 enheter til å passe på et tomt område

Jævlig bra prioritering... det er nå soleklart at de ikke kan komme når man har innbrudd eller blir voldtatt eller drapstrua - de har jo viktigere ting å drive med, må vite..

Husk blinklys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså. Kanalen ja, det var ei rånerbule. kansje TO ELLER TRE biler som var verd å se på. men resten var bare sånn hjemme snekra styling og capsler. Jeg synes det er posetivt at de stenge kanalen. Det ble en plass der folk måtte se jeg rundt hele tiden får å ikke bli nedkjørt av rånerne der. Jeg har ikke noe imot råning, men jeg likte ikke kanalen bare. Dere som råner der kan jo altids ta dere en tur rundt i tr.heim å parkere på en plass dere får fred til og snakke å ha det morro. Beklager for at jeg er så krass akkurat nå, men bilene på kanalen er ikke mye å vise fram altså. Som sagt, ei eller to eller kansje tre biler som det er verdt og ta en ekstra titt på før man går oppåver på et utested. Men jeg synes at det var posetivt at de stengte kanalen

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså. Kanalen ja, det var ei rånerbule. kansje TO ELLER TRE biler som var verd å se på. men resten var bare sånn hjemme snekra styling og capsler. Jeg synes det er posetivt at de stenge kanalen. Det ble en plass der folk måtte se jeg rundt hele tiden får å ikke bli nedkjørt av rånerne der. Jeg har ikke noe imot råning, men jeg likte ikke kanalen bare. Dere som råner der kan jo altids ta dere en tur rundt i tr.heim å parkere på en plass dere får fred til og snakke å ha det morro. Beklager for at jeg er så krass akkurat nå, men bilene på kanalen er ikke mye å vise fram altså. Som sagt, ei eller to eller kansje tre biler som det er verdt og ta en ekstra titt på før man går oppåver på et utested. Men jeg synes at det var posetivt at de stengte kanalen

Jeg er så enig som man kan få det. Kanalen.. Kanalen var ikke bare en råne plass.

Det utvikla seg til å bli en fjortiss (fyll) plass. Og at de stenger for biler,

er bare positivt i mine øyne. Nå sier jeg ikke at kanalen er det eneste

som trekker folk og sånt, bare mener at det også har en stor innvirkning.

Dere ser jo her:

Politiet har klart å redusere antall voldssaker i området med ca. 30

prosent etter at tiltakene ble innført.

Det vises jo godt her at det har funka.

Og til de rånerne som blir sure og klager, det fins masse andre steder man kan

kan befinne seg. Som afen sier, bunnpris på nidarvoll f.eks.

Da er det ikke langt til maccern heller, for en burger eller tjue.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E vel ikke lenge før Torget på sortland blir stengt... så fult av bila og folk der e i helgen.. slosskampa etc.. :fire:

De hadde jo stengt av en liten bit av gaten oppfor torget for en stund siden.. Det var ikke mulig å kjøre ned på torget.. Men var ganske fin 16. mai da.. Alle folkene samlet seg der :) Slosskamper var det nok av også :P

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
E vel ikke lenge før Torget på sortland blir stengt... så fult av bila og folk der e i helgen.. slosskampa etc.. :fire:

DA blir det helvette! Da skal jeg faen meg personlig arrangere råneprotest!! 50 biler, gjennom sentrum med alle rutene nede, fulle biler, musikken på fult og 4-5000 rpm i førstegiret! Det burde sette liv i stakkarne!

Råning er en hobby. Det er en sosial aktivitet! Ute i disktrikene er det ikke så mye og gjøre, og da er det vel en god ting at ungdom har noe og samles om. Man kjører rundt, hilser på kjente å snakker med venner.

Ikke alle rånere er 18 år gamle gutter med kvinnfolk på 14, volvo 240 med frieksos og et helvettes anlegg. Ikke alle rånere kjører som svin og er en generel fare i trafikken. Det finnes jo selfølgelig noen, men det gjør det i ALLE "Samfunnslag"

Hva skal de ta seg til nå? Rave dritings rundt i sentrum og lage helvette? Ja lykke til med den.

EDIT: Helvette, så ikke at tråden var så gammel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider