Gå til innhold

Syk politi bil !!

Ranger emnet

Jokemasta

Anbefalte innlegg

Dette er jo forsåvidt fornuftig i mine øyne.. Ser heller at de bruker litt mer penger på litt bedre biler, enn å bruke mindre penger på dårligere biler, og da miste muligheten til å ta folk i høy hastighet...

Greit nok at de kanskje burde prioritere voldtektsmenn og slikt, men sier heller at de burde få større budsjetter generelt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikkje akkurat ein syk politibil men sykkel:):)

kunne sikkert spring ifra han:):)

cops_new_ride.jpg

Når vi snakker om å springe i fra... http://www.tu.no/multimedia/archive/00019/Politibil_boston_19770c.jpg

Lamboen: http://static.flickr.com/8/6420197_a3667585f6_m.jpg http://static.flickr.com/6/6420155_acde825596_m.jpg

http://www.diseno-art.com/images/police_gallardo.jpg

Kan også legge til at alle politi biler med turbo blir chipet så fort de kommer fra forhandleren.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i distriktet har de vell 3 volvoer.. to S60 Personbiler og en V70 starsjonvogn.

snakka m han ene snuten for en tid tilbake, og da fikk jeg vite at det bare var karosseri fra bilene.. så de var oppbygd på volvos sportsunderstell, hadde bremser ifra en liten lastebil og de hadde trimma motorer ifra 187 til like over 300hk..!! er ikke så vanvittig sykt, men vi er en liten by på 12000 inbyggere, så er litt unødvendig sunes jeg;P

Biler:

* 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i distriktet har de vell 3 volvoer.. to S60 Personbiler og en V70 starsjonvogn.

snakka m han ene snuten for en tid tilbake, og da fikk jeg vite at det bare var karosseri fra bilene.. så de var oppbygd på volvos sportsunderstell, hadde bremser ifra en liten lastebil og de hadde trimma motorer ifra 187 til like over 300hk..!! er ikke så vanvittig sykt, men vi er en liten by på 12000 inbyggere, så er litt unødvendig sunes jeg;P

Det som er sykt er vel at du trodde på det! Bremser fra en liten lastebil? Hahahaha! :lol

Det ringte vel ikke ei lita bjelle når han sa det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
vingen rister som et uvær over rundt 130-150km/t.

Da må det være noe seriøst galt med bilen din... for på min EVO IX så er den ikke nervøs før man passerer 200... og da hører jeg enda ikke noe lyder til vingen...

- Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684

- Død EVO IX -06 GSR

Ride EVO IX with pride...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandnes-Stavanger politiet har jo Subaru Impreza Wrx Sti sølv mettalic som sivilbil. I tillegg har de nå fått Audi RS4 som sivilbil åg!

Lettlurt.

Da må det være noe seriøst galt med bilen din... for på min EVO IX så er den ikke nervøs før man passerer 200... og da hører jeg enda ikke noe lyder til vingen...

Bilen var helt standard den, og dette var i 2002 på en EVO6 TME så det var ikke gamle bilen heller. Lagde ikke noen lyder såvidt jeg husker men den rista som et uvær. Var irriterende å ha den i øyekroken, via speilet. Mulig vingen er bedre på EVO7 & 8.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha en Impreza selv, da ! :D

Skal visstnok være en i oslo også, etter hva jeg har hørt. Den er blitt spotta inne på garasjen til politiet, sammen med en del andre gromme vogner jeg ikke husker hva var. Men den Imprezaen er ikke den samme som ble stjålet rett etter at de hadde skaffet seg den, denne er hentet inn i ettertid.

For de som ikke visste det, jepp, noen stjal politiets Impreza, sikkert bare på faen.

Haha, hadde de godt av :p, blir urettferdig når politiet skal kjøre rundt med mere power enn fartssynderne. det er som å få en kanin til å spise en rev :p

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går 2 impreza wrx sivil biler i Lier da, den ene er den "berømte" sølvgrå, er ingen som har spesial trening på denne bilen men, bare politiets vanlige sjåfør skole, og ja det er en dame og en mann som kjører denne (har blitt stoppa av den et par ganger for å si det sånn). Denne er registrert på lensmanns kontoret i Lier. Den andre er en mørkeblå impreza som kjøres av lensmannen, og er eid av han og, brukes sjelden, men er fullt utstyrt som en sivilbil, har vært nedi garasjen dems et par ganger da jobben til tanta mi deler garasje med dem, og jeg har vært der i forbindelse med dette.

Member of Midnightclub

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vingen har ikke rista enda på min... å jeg har hatt 220 på nåla... men så skal sant sies at det er ny vinge å aerodynamikk på niern...

unskyld at jeg spørr men det kan da umulig være noe sted på svarlbard du rekker å komme opp i den hastigheten?

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider