Brandtenborg Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Her er et tanklokk jeg syns er superkult! Hadde jeg enda visst hvordan man lager slikt... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Lurer på hvem som er den blonde karen som knipser bildet der jeg Trond :D Etter det jeg har lest i VWTrends er de tanklokkene der sveiset sammen av stopt VW merke og et vanlig tanklokk. I VWTrends blandene er det flere hver mnd som selger dette i privatannonsene der. Ikke ille priser heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Karlsen Her er et tanklokk jeg syns er superkult! Hadde jeg enda visst hvordan man lager slikt... Faen det var pent! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Ja det var faktiskt tjusigt ju :rolleyes: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Eller bare bytt ut tanklokket og monter et ordentlig "racing" tanklokk. Det er ganske fett... :) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Har lyst på dette bildet på mitt tanklokk. Hvem og hvor kan jeg sende det for å få det gjort? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by Jonte Har lyst på dette bildet på mitt tanklokk. Hvem og hvor kan jeg sende det for å få det gjort? Ta med deg det motivet til en som driver med bildekor ol. og få de til å lage det i form av klistre merke eller noe. Jeg og Riisern bruker AUTOART i Oslo til bildekoren vår. Han er flink. Han lager "alt"!! http://www.autoart.no Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg