Henrik_H Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Satt på med en kamerat som velta en gang og det var SYKT uforsvarlig kjøring :P men han mista ikke lappen! bilen ble til og med kondemnert (2 mnd gammel bil).. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Så han her fylliken hva som skjedde eller overhørte han dere? Litt mere info om dette vitne er jo ikke å forrakte. Hvem vil nå tro på en full jævel som hører noen ungdommer si noe om å kveltre en bil? Litt verre vist han så dette da. Men om han bare har ringt for han har hørt og ikke sett selv så kan du like godt ha skrapa/bulka opp bilen hjemme med vilje eller.no ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Han så det.. Men uansett, han er ikke ett troverdig vitne.. Han luktet sprit, og i tilleg jobber han i en vernet bedrift ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 eg ser ingen grunn til å miste lappen. da blei vel ingen alvorlige personskader?? har ein kompis som kjørte i ræva på ein bil. han fekk sin bil kondemnert + skader på to andre biler + personskader på han og fleir. politiet tok fra han lappen men fekk da igjen etter 10 min. sjøl om hadde kun hatt lappen i 2 måneder så koffor skal du miste lappen??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Ser vi er i det jævla saklige hjørnet i dag...Kan forresten nevne at jeg i og for seg mener den krenger en del, men nyere SUVs er vel egentlig ikke spesielt tippfarlige, i alle fall ikke i forhold til "tiltaltes" Pajero.. Ja, er alltid saklig. Det jeg mente var at det er idiotisk å si at man har uflaks om man tipper med en bil. Har kjørt Pajero selv og vet at ved normal kjøring skal den ikke tippe. Du vet du har høy bil akkurat som du vet at når det er kaldt ute kan det være is på veien. Ikke si at du da også ville sagt at det var uflaks at du evt. kjørte ut? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ser det for meg :P En hvit pajero som ligger på siden og tre gutter som kaver for å velte den på plass igjen :hammer hadde ledd så¨jeg hadde kræsja :P Hadde jeg vært snut hadde jeg nok bare ledd og bedt deg se deg for FØR du velta neste gang :wave Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Ikke for å være kjip, men hvordan i helvete klarte du dette? En kompis av meg satt på med meg i en pajero en gang og var litt redd for at vi skulle velte selv når vi kjørte vanlig. Så fikk jeg det for meg at jeg skulle bevise at "det slipper før det velter" og kjørte det jeg var mann om... VI veltet IKKE... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Bare av rein nysgjerrighet, så lurer jeg på åssen straff dere tror jeg kommer til å få av dette...? Jeg kjørte rundt i en rundkjøring med pajero'n.. Plutselig velter bilen over på siden.. (Haha, ja jeg veit.) Kompisene mine og jeg løfter bilen opp på fire hjul igjen, og kjører den bort på gatekjøkkenet her jeg bor.. Så ringer en sånn fyllikfaen snuten, så kommer full utrykkning med både brannbil, sykebil og politibil... Så politiet tok og beslagla lappen min, men jeg samtykkte ikke... :) Hva tror dere vil skje? Hvis du klarer å velte i ei rundkjøring, så har du ikke kjørt som forholdene tilsier og/eller kjørt uforsvarlig... uansett vil det bli sett på som en fare for dine medtrafikkanter og lappen henger i en tynn tråd... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Finnes det støttehjul til Pajero? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Så lenge politiet ikke så noe, og det kun er denne fylliken som er vitne blir det ord mot ord. Ingenting å bekymre seg over, keep it up :D Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manoz Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Trodde det var dødsstraff for å velte hvite biler jeg? :wonder Siter <3 BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Huff, er så mange som mener forskjellig så jeg vet ikke hvem jeg skal høre på.. Politiet har ikke sett noen ting som helst, de har bare tatt bilder av bilen og avhørt meg dem.. Det var ingen personskader. Og bilen ser ikke så jævlig ut på siden, så du ser det ikke har gått så fort ;) Detta skjeddde utenfor ett gatekjøkken, der det tilfeldigvis satt 5-6 av kompisa mine.. Tror du dem fikk sjokk? :) Hehe... Men, jeg får nok bare vente.. Får nok en bot på noen lapper, men tviler på at dem tar lappen lix... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 hmm syns det skulle vært rart om du skulle mistet lappen for det..uhell er uhell.. hvafall lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Ja, er alltid saklig. Det jeg mente var at det er idiotisk å si at man har uflaks om man tipper med en bil. Har kjørt Pajero selv og vet at ved normal kjøring skal den ikke tippe. Du vet du har høy bil akkurat som du vet at når det er kaldt ute kan det være is på veien. Ikke si at du da også ville sagt at det var uflaks at du evt. kjørte ut? Er jo en viss forskjell der.. Så, nei. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Huff, er så mange som mener forskjellig så jeg vet ikke hvem jeg skal høre på.. Politiet har ikke sett noen ting som helst, de har bare tatt bilder av bilen og avhørt meg dem.. Det var ingen personskader. Og bilen ser ikke så jævlig ut på siden, så du ser det ikke har gått så fort ;) Detta skjeddde utenfor ett gatekjøkken, der det tilfeldigvis satt 5-6 av kompisa mine.. Tror du dem fikk sjokk? :) Hehe... Men, jeg får nok bare vente.. Får nok en bot på noen lapper, men tviler på at dem tar lappen lix... Er det snakk om rundkjøringa på MIX på sørumsand? I såfall så heller den rundkjøring, noe som resulterer i å lettere kunne velte. Er jo bare å si at du unnamanøvrerte fra en elg, katt, bikkje, mygg, samme f... hva, noe som gjør at du må svinge unna, og er du på riktig sted i den rundkjøringa så... Vips! Da ligger du der... Men godt gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg