Wheelman Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Finnes det støttehjul til Pajero? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Dette ser dårlig ut for din del.. trur jeg.. De kan nok ta lappen din noen måneder for dette.. Uflaks kan alle ha.. men bilen din skal jo i utgangpunktet ikke velte.. hehehe :) Hvis det er en "fortauskant" innerst i rundkjøringen.. så kan du jo si at du kom opp på/borti denne? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Jo, han har kjørt uforsvarlig ;) Hvis man kjører hensynsfullt, aktpågivende og ellers etter forholdene skal ikke bilen velte. Da har man ikke kjørt etter forholdene (som i dette tilfellet er "høyt tyngdepunkt".) Har sett mange Pajeroer manøvrere seg rundt svinger og rundkjøringer, ingen av de havnet på siden av den grunn Nei han har hat uflaks . fi**e purk. Jeg kjørte av veien sist i går 110 men kjørte ret opp igjen. det var nok uansvarlig kjøring på natta. men jeg mener at hvis han har hatt litt uflaks så må han få lov til det det er bare å se på riper så kan man bedømme fart en slik bil kan velt av ingen til det vet jeg nesten alt om. jeg har velta med det meste. gjorde jo det med den svarte 240 i fjor. må si det var jo et tap, men fy faen for en opplevelse. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Uflaks og uflaks fru Blom.... Velter man bilen så er det nok ikke uflaks, men uansvarlig kjøring. Hva om det var en syklist/motorsyklist på siden av deg i rundkjøringen? Forskrift om tap av førerett for motorvogn 10. Skrensing, burnout eller annen hensynsløs kjøring Er person med førerett ilagt straff for skrensing og andre former for hensynsløs kjøring eller bruk av motorvogn jf. vegtrafikkloven § 3 første ledd, som for eksempel « burnout » på vei eller på områder som torv, plasser mv. hvor kjøringen har ført til trafikkuhell med personskade eller omfattende materielle skader, eller ført til situasjoner der slike skader lett kunne ha oppstått, bør tap av førerett fastsettes til minst 3 måneder. Tror nok at Politiet ikke vil ha problemer med å kalle kjøringen din hensynsløs etter denne paragrafen. De kan lett argumentere med at det kunne ha oppstått personskader selv om det ikke skjedde her(og DET tror jeg kan kalles flaks :drive2 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Utroli enig med klippo! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Er det snakk om rundkjøringa på MIX på sørumsand? I såfall så heller den rundkjøring, noe som resulterer i å lettere kunne velte. Er jo bare å si at du unnamanøvrerte fra en elg, katt, bikkje, mygg, samme f... hva, noe som gjør at du må svinge unna, og er du på riktig sted i den rundkjøringa så... Vips! Da ligger du der... Men godt gjort! Det er den rundkjøringen det er snakk om vett ;) Det var bak ved hellinga der jeg velta å.. Får se hva som skjer om 2 dager nå, for da har det gått 3 uker.. :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Deilig å ha lappen i hånda :D Var å hentet den på politikammeret i dag :) Dem hadde ikke ringt ell noe, skulle bare stoppe å høre åssen det gikk i saken, så fikk jeg den tilbake! :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 :wave :wave :wave :thumb Ja der kan du se:) Folk må slutte å se så negativt på ting:) Godt det gikk bra dA! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Gratulerer.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 hvis noe som helst går gale kan det vris til at du har brutt §3.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg