Canepa Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Kan man endre denne etter at man har laget tråden ?? og i såfall hvor finner jeg det ? (Har leita uten hell) Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Du kan ikke bytte topic på tråden din nei, hvis det var det du mente. Kun moderator/admin som kan dette. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Takk skal du ha for svar.. var det jeg tenkte på ja..! Men det kan i enkelte tilfeller være kjekt med en sånn funksjon. Hvis tråden endrer seg litt feks. I mitt tilfelle, startet det med en enkelt "ting" men har gått mer over til en prosjekt tråd. Men ser jo vanskelighetene med å ha en slik funskjon også. Balndt annet dette med at folk kanskje blir sløvere med å legge litt flid i tittel i forhold til tråden. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Pluss at hvis du plutselig endrer tittel på tråden din, kan andre slite med å finne den igjen, med mindre de abbonnerer på den. Men hvis du vil forandre overskrift, er det bare å gi meg en pm f.eks Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Ja neida men det går bra det Dr_S... Ikke noe problem. Satt bare å funderte på det! Sant det du nevner med søke kriterier osv. Tenkte på det i min egen kritikk av forslaget også, men nevnte det ikke :) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 P.S: Du kommer langt med en PM.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg