Gå til innhold

mine bilder fra gatebil september

Ranger emnet

Michael_

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er fra 16-19 Sept ja? Det var iallefall den helgen jeg var der. Laangt å kjøre hellothere Men det gikk da greit, men var godt å komme hjem på Mandagen ja..Kjørte opp til Moelv med hjertet i halsen (en kamerat som bor der), bor selv ved Trondheim. For dynamo reima holdt på å røk, og den hoppa av på natten, og batteriet var HELT ødelagt :hammer

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fra 16-19 Sept ja? Det var iallefall den helgen jeg var der. Laangt å kjøre hellothere Men det gikk da greit, men var godt å komme hjem på Mandagen ja..Kjørte opp til Moelv med hjertet i halsen (en kamerat som bor der), bor selv ved Trondheim. For dynamo reima holdt på å røk, og den hoppa av på natten, og batteriet var HELT ødelagt :hammer

er fra 16-19 September ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIMG1490.jpg

rimelig lite luft i dekket...

CIMG1043.jpg

dette er IKKE gamle bilen til moen

det er ikke så veldig rart at det er lite luft i dekket når kawsaki'n har 450 hk og røyklegger mer enn dragracebiler!!!!

og det er ikke gamlebilen til moen men en som er lik som står parkert 5 km unna meg!!!! :hammer :hammer :hammer :hammer

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIMG1490.jpg

CIMG1043.jpg

det er ikke så veldig rart at det er lite luft i dekket når kawsaki'n har 450 hk og røyklegger mer enn dragracebiler!!!!

og det er ikke gamlebilen til moen men en som er lik som står parkert 5 km unna meg!!!! :hammer :hammer :hammer :hammer

ok. todde det jeg, for den var ganske lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIMG1490.jpg

CIMG1043.jpg

det er gamle bilen til monica..moen har nok vært med å bygge den

Call me Primo, NOT rsport-raggare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva synes dere om bildene?

tar imot kometarer :)

Mye bra bilder ja artig at du skriver litt om de også.. Gir så mye mer innlevelse og litt bakgrunn til bildene :D

Du har ingen av Hersker Hans sin gule BMW E12 da? :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider