sInnzYk Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hei, har funnet ut at det er bensin pumpa mi som er gåen.. noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny? brukt? er til en 92mod corrado gti16v takker masse for svar :) mvh sInn Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er vel samme pumpe som sitter i Golf II GTI 16v, så er vel bare å høre på nærmeste Møller og bilrekv. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er vel samme pumpe som sitter i Golf II GTI 16v, så er vel bare å høre på nærmeste Møller og bilrekv. okei.. skal ringe litt rundt på huggere og sånn i morgen.. men det er forskjell på noen gti16v motorer også? pl og kr? hva har jeg? jeg er helt nabb.. yodude Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 noen som vet? hellothere Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 du har vel ingen av delene. har du 2.0l 16v så heter den 9a Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 du har vel ingen av delene. har du 2.0l 16v så heter den 9a okei.. takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg