Gå til innhold

Forsikring!

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Hey! Da er tiden inne for å forsikre bilen min! Jeg skal ha på pappa sitt navn å da skal de ha 12 000kr Er det mye?????

Noen andre steder jeg kan få billig Forsikring??

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000 med full kasko? hvor mye bonus har han? jeg hadde 4000 på min g60 på pappa med ansvar.. han har 75%bonus

Det er Full kaso + at det er 75% tror det er IF eller noe! Hvor var det du hadde ?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Full kaso + at det er 75% tror det er IF eller noe! Hvor var det du hadde ?

hmm, han hadde vesta.. tror jeg.. er ikke helt sikker.. men husk det var bare ansvar.. mener dem skulle ha rundt 13000 for full kasko.. så ligger på rundt den prisen du har fått tilbud om.. får det nok ikke noe billigere enn 10000 noe sted..

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18år og har delkasko på meg selv..12000km

Betaler 5100,- i Gjensidige, 20% bonus og enda 20% gjennom Norges Bondelag

(har ikke ett dyr på småbruket men) :hammer

Startbonusen er på 20%, den stiger til 30% i januar..ellers hjelper Bondelagsbonusen godt på;)

Sykt dyrt noen plasser :anger: anger2

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann er IF en dårlig plass å ha forsikring.

På min Passat 1.8T 1998 ville de ha 20.000 kroner for full kasko med 50% bonus.

I gjensidige betaler jeg 6600 full kasko med leiebil 4000 i egenandel og 12000 km i kjørelengde. Jeg er også medlem i Norges Bondelag og får 20% rabatt.

Har du ikke gård betaler du 350kr i året i medlemskap hos Norges Bondelag. Det lønner seg når du får 20% på bilforsikringspremien i Gjensidige.

Å selv om det er dyrt. Ha forsikringen på dere selv. Jeg startet med bilholdet når jeg var 19 og nå er jeg 22 og har 50% allerede. (20% startbonus hos gjensidige)

Det vil lønne seg i lengden å ha det på dere selv. For du får ikke overført bonusen lengre som man gjorde i gamle dager.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider