tobias1600 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 skal senke bilen (ascona), og lurer på hvor mye jeg kan senke den, og hvor jeg kjøper settet. Så at eiker hadde et 55mm sett til 1000-lappen. Er dette noe jeg burde gå for? Funker det med originale dempere? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 skal senke bilen (ascona), og lurer på hvor mye jeg kan senke den, og hvor jeg kjøper settet. Så at eiker hadde et 55mm sett til 1000-lappen. Er dette noe jeg burde gå for? Funker det med originale dempere? Tror nok du må ha korte dempere bak da, for at ikke fjøra skal ligge løst i skåla. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tror nok du må ha korte dempere bak da, for at ikke fjøra skal ligge løst i skåla. Kjekt det på EU kontrollen ihvertfall. dritt om fjørene hopper ut når dem heiser'n opp. Ascona B har en tendens å bli litt lav i fronten om en senker den likt.. Jeg har jamex 55mm fjører bak, og orginale framme.. Det skal sies at de framme er sunket en del. Det gjør også jamex fjørene. 40mm framme og 50mm bak er vel ok.. eller så er det de som legger'n helt nedpå baken, (de som må trå "opp" på bakken når de skal ut av bilen, hehe 60mm framme og 80mm bak) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hvis det er de B&G fjærene til Eiker du mener, så har jeg de 55mm, og på bilen min ble det stuk, dvs, mye lavere framme enn bak. Sank litt bak etterhver, men ikke nok. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_J Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 skal senke bilen (ascona), og lurer på hvor mye jeg kan senke den, og hvor jeg kjøper settet. Så at eiker hadde et 55mm sett til 1000-lappen. Er dette noe jeg burde gå for? Funker det med originale dempere? Jeg har dette senkesettet på Ascona'n (40mm): http://www.felgimport.no/wip4/v2/product.epl?id=52522&cat=792 Er veldig fornøyd me det :thumb For 40 mm senking trenger du ikke korte dempere, men skal du ha 50/55/60, så bør du ha korte dempere. Jeg syns bilen ble LAV nok med 40mm. *Problemer med fartsdempere*:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg