Jeanett Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Har hatt innbrudd i bilen i dag. På jobben. dørene åpne og tatt ut emblemet i grillen og åpnet panser og kappet alarmen og hele pakka... Et eller annet har tydeligvis skjedd og de har blitt overrasket eller noe.. for verken stereoanlegget eller noe annet var rørt...HELDIGVIS ..er så drittglad for det. Men kjipt å vite at noen har vært der og har vært så nær ved å kanskje ta hele bilen... Emblemet i grillen fant jeg litt lengre unna.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 BAAAD! heldigvis gikk d ganske bra da... hater slike folk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 RobertR skrev: BAAAD! heldigvis gikk d ganske bra da... hater slike folk!! Ja jeg ble så overraska når jeg så at alt var der...ødelagt den panserdingsen og varier og slikt da...men sitter vel igjen med skrekken med å finne den sånn igjen..eller helt borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 minner meg om det som skjedde med gamlegolfen min da den sto parkert 2 m fra leiligheten min (folk er frekke) stort anlegg til 18000(brukt) var nettopp montert og alarmen satte jeg i dagen før... Våkna den morran og skulle ut å røyke og fikk hakaslepp! ruta i førerdøra var knust ... tenkte mine tanker å hoppa bort til bilen i sokkelesten (les: sjokk) og fant til min store overaskelse ut at ingenting var rørt! De hadde nok knust ruta og så sett at det var alarm og gitt opp...heldigvis... og hadde de hatt litt inside info så hadde de heller gått igjennom bakluka... for den fikk jeg ikke låst nemlig lol føler med deg ! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 PerryZaphire skrev: minner meg om det som skjedde med gamlegolfen min da den sto parkert 2 m fra leiligheten min (folk er frekke) stort anlegg til 18000(brukt) var nettopp montert og alarmen satte jeg i dagen før... Våkna den morran og skulle ut å røyke og fikk hakaslepp! ruta i førerdøra var knust ... tenkte mine tanker å hoppa bort til bilen i sokkelesten (les: sjokk) og fant til min store overaskelse ut at ingenting var rørt! De hadde nok knust ruta og så sett at det var alarm og gitt opp...heldigvis... og hadde de hatt litt inside info så hadde de heller gått igjennom bakluka... for den fikk jeg ikke låst nemlig lol føler med deg ! Ja det er så drittfrekkt. Har kosta på den så innmari og kjøpt så mye greier til den at jeg orker ikke engang tenke på hva som kunne skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jente21 skrev: Ja det er så drittfrekkt. Har kosta på den så innmari og kjøpt så mye greier til den at jeg orker ikke engang tenke på hva som kunne skjedd. Skulle vært samme straffa her som i div. habla habla land for tyveri :D amputer handa ! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterfoot Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hm.. Kondololere for tapet av deler og skader osv Men faen det er no spesielt med VAG folk... Stjele grill og emblemer og shit? Det er faen meg jall! Har hørt om flere som har fått fangere og speil stjært... ikke minst felger osv.... Skulle likt å finne noen pelle på et av kjøretøya mine... Kjeller veggen min er nokk det siste han hadde sett før han hadde lagt seg til å "sove"....! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Turtle skrev: hm.. Kondololere for tapet av deler og skader osv Men faen det er no spesielt med VAG folk... Stjele grill og emblemer og shit? Det er faen meg jall! Har hørt om flere som har fått fangere og speil stjært... ikke minst felger osv.... Skulle likt å finne noen pelle på et av kjøretøya mine... Kjeller veggen min er nokk det siste han hadde sett før han hadde lagt seg til å "sove"....! :hammer De ville nok helst bare kjøre av gårde med hele bilen.. Dette var inni et parkeringshus da... på 8 plan... så det er nok litt mistenksomt hvis de hadde blitt sett der mens de skrudde og holdt på... Men dra av gårde rakk de ikke visst....så ja...skal kjøpe grill uten emblem slik at de ikke bare kan ta av emblemet og stikke handa inn og åpne panseret...idioter!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Tyver er det verste jeg vet, selv er jeg livredd for å sette fra meg bilen på plasser jeg ikke kan se den. Men stakkars jævler hvis jeg hadde tatt noen på fersken..... :dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ssagat og turtle. Husk å ta med tastaturet ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg