-cardudde- Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Satt og spilte San Andreas i sta, lekte med litt en bil som hadde hydraulics og tenkte om dette fantes i Norge? Er det noen biler her i Norge som har hydraulics? I så fall, er det noen som har bilder? Er det noen som driver å monterer dette i Norge? *nyskjerrig*:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Satt og spilte San Andreas i sta, lekte med litt en bil som hadde hydraulics og tenkte om dette fantes i Norge?Er det noen biler her i Norge som har hydraulics? I så fall, er det noen som har bilder? Er det noen som driver å monterer dette i Norge? *nyskjerrig*:D Er vel biler som har det, men det er vel ikke akkurat lov, hvis jeg ikke tar helt feil og er tore på jordet Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 citroen har jo det.. og diverse amcar har vel hijackers.. ikke att jeg vet stort om dette men.. :) tøft er det :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 har nå sett det, ja... men ikke 'i live' for å si det sånn Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg