vw_vr6 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 lurte på om noen veit hvor jeg kan få tak i grenrør til min golf vr6? har det noen effekt vis jeg fjerner katalysatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 lurte på om noen veit hvor jeg kan få tak i grenrør til min golf vr6?har det noen effekt vis jeg fjerner katalysatoren? Du blir å merke effekten hvis du fjærner katalysatoren! det garanterer jeg!!! Hadde selv en camry gxi v6 en gang..bytta ut katalysatoren med ett rett rør...merka STOR forskjell..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Bilsport prøvde litt forskjellige katter og uten på sin prosjekt GTI 16v Golf II, der hadde katten fra VR6 som de prøvde, ca 3 hk å si. Tar du bort katten må du sette den tilbake for å få den gjennom EU kontrollen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outlander Turbo EVO Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 lurte på om noen veit hvor jeg kan få tak i grenrør til min golf vr6?har det noen effekt vis jeg fjerner katalysatoren? http://www.speed-tech.de spør etter Güido, han vet nok om grenrør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg