Darty Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Interiør ferdig.. Igjen. And the car is complete! :P Bakende ferdig og.. Fin? :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ble bra det her! Tenkt å begynne på Supra mk3 eller? ;) Så du hadde kjøpt den. Hvor kjøpte du og hvilket merke er det? Fujimi? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det er VOLVOs90r her på forumet sin ;) Her er den: Supra 3.0 Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er VOLVOs90r her på forumet sin ;) Her er den: Supra 3.0 Ok. Har han prosjekt tråd han og eller? Var ikke akkurat så dyr den supraen. Ikke på lager enda. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ok. Har han prosjekt tråd han og eller? Var ikke akkurat så dyr den supraen. Ikke på lager enda. Nei jeg har ikke laget en prosjekt tråd om supraen min.. mulig det kommer en når jeg er ferdig.. :rolleyes: btw, ble ikke værst den hondaen Darty.. eneste er at den ble litt høy som du vet.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ja.. Jeg har iallefall lært at jeg ikke skal lime på fjærene og alt som holder fjærene FØR jeg setter sammen å ser hvordan det blir :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ja.. Jeg har iallefall lært at jeg ikke skal lime på fjærene og alt som holder fjærene FØR jeg setter sammen å ser hvordan det blir :D så sykt bra ut den bilen din Darty!!! :popcorn men eneste er som du selv sier at det ikke ble helt bra med lyktene...men som det er med silvia'en min, så ser det nok ganske bra ut fra avstand;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Morro med en sånn prosjekttråd og!! Hehe! Det skulle flere ha giddi å gjort og! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Artig lite prosjekt! :) Må nesten få laget en sånn om bmw'en jeg driver med nå! :D Men det lykte liming greiene(!) har du noen gode tips for å unngå lim på innersiden som du fikk?! For jeg fikk det på min forrige modellbil (som forsåvidt var den første...) Det finnes vel ikke no spesielt lim eller no? Irriterende når man har kommet så langt og fucke hele bilen med stygt limte lykter! Menmen... Man lærer av sine feil (håper jeg........... aneglsmili ) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Artig lite prosjekt! :) Må nesten få laget en sånn om bmw'en jeg driver med nå! :D Men det lykte liming greiene(!) har du noen gode tips for å unngå lim på innersiden som du fikk?! For jeg fikk det på min forrige modellbil (som forsåvidt var den første...) Det finnes vel ikke no spesielt lim eller no? Irriterende når man har kommet så langt og fucke hele bilen med stygt limte lykter! Menmen... Man lærer av sine feil (håper jeg........... aneglsmili ) du kan bruke et lim som er laget av testors,det er laget kun for å lime vinduer,når det tørker,så blir det blankt. du kan også bruke vanlig hvit trelim Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg