Gå til innhold

Bilder: Streetmeet på Biltema, Bergen

Ranger emnet

70c

Anbefalte innlegg

Børning og et eller annet mini-drag var underholdningen utenom visning av biler. Det passerte også en motorsykkel i ørten kilometer i timen på hovedveien ved siden av.

Politiet hadde gitt tillatelse til burningen såvidt jeg forstod, så det var en annen sak de hadde på agendaen da de svippet innom og hentet en viss person uten diskusjon.

Bildene:

sm_biltema_18.jpg

sm_biltema_02.jpg

sm_biltema_03.jpg

sm_biltema_04.jpg

sm_biltema_07.jpg

sm_biltema_05.jpg

sm_biltema_11.jpg

sm_biltema_12.jpg

sm_biltema_15.jpg

sm_biltema_20.jpg

sm_biltema_25.jpg

sm_biltema_26.jpg

sm_biltema_29.jpg

sm_biltema_31.jpg

sm_biltema_32.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clone baby, Trodde denne holdt til på østlandet, mener jeg har sett bilder av den her på forumet før. Uansett, den er utrolig strøken og feit. Jeg ser absolutt intet som bør røres på den bilen akkurat nå. Må være kult å ha en slik oldskool-perle (kan legge til at jeg er langt fra VAG-entusiast).

Turbotrille, Stativ og etterbehandling i Paint Shop Pro.

Bruker Canon EOS 350D m/originalobjektivet (18-55mm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clone baby, Trodde denne holdt til på østlandet, mener jeg har sett bilder av den her på forumet før. Uansett, den er utrolig strøken og feit. Jeg ser absolutt intet som bør røres på den bilen akkurat nå. Må være kult å ha en slik oldskool-perle (kan legge til at jeg er langt fra VAG-entusiast).

Turbotrille, Stativ og etterbehandling i Paint Shop Pro.

Bruker Canon EOS 350D m/originalobjektivet (18-55mm).

Hehe, takk takk. men litt mer senk skader vell ikke? Tenkte den kunne droppes noen cm ned før den skal på neste bilexpo :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clone baby, Trodde denne holdt til på østlandet, mener jeg har sett bilder av den her på forumet før. Uansett, den er utrolig strøken og feit. Jeg ser absolutt intet som bør røres på den bilen akkurat nå. Må være kult å ha en slik oldskool-perle (kan legge til at jeg er langt fra VAG-entusiast)

Den har holdt til på østlandet før ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen for noen bra bilder! :)

Second that.. :)

Sykt hvor mye morro man kan ha det når man har kamera til 8.000.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt