Gå til innhold

140 karosseri VS 240 karosseri?

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

noen som vet om en bakskjerm fra 142 er lik 242?

vet at den ikke er lik i bakkant osv, men åssen er den fra midt på skjermen, fra lista og ned (under listeknekk), og fram til døra??

vet jo at mange hiver 242 dører på 142, så da må de jo være nokså like i framkant?

anyone?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om en bakskjerm fra 142 er lik 242?

vet at den ikke er lik i bakkant osv, men åssen er den fra midt på skjermen, fra lista og ned (under listeknekk), og fram til døra??

vet jo at mange hiver 242 dører på 142, så da må de jo være nokså like i framkant?

anyone?

dem er vel litt forskjelige helt bakerst pga fanger og sånn, og om du har nyere enn 79 mod 242 så er det forskjell rundt hjørnet også ved listverket, ellers er dem ganske like...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt en ny 140 særm på en 240 eneste forselen er het bakerst runt jørnene å bensin på fylingen .... ellers er di to bilene veldig like man kan bruka 240 dører å tak på en 140 å motsat eneste forselen på en 140 å en 240 er så å si fronten å baken sån karosorimesig 240 har jo mcperson system å det har jo ikke 140 det gjør jo at di ser ulike ut ini motroromet men ramevangene alså di to stolpene som stiker fram ini motoromet er like lang på en 140 å en 240 egentlig så er det ikke mye forsel på bilene 240 er jo bare et modifisert 140 karosori så det der skal bare gå bra har gjort no lignene på min bil =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt en ny 140 særm på en 240 eneste forselen er het bakerst runt jørnene å bensin på fylingen .... ellers er di to bilene veldig like man kan bruka 240 dører å tak på en 140 å motsat eneste forselen på en 140 å en 240 er så å si fronten å baken sån karosorimesig 240 har jo mcperson system å det har jo ikke 140 det gjør jo at di ser ulike ut ini motroromet men ramevangene alså di to stolpene som stiker fram ini motoromet er like lang på en 140 å en 240 egentlig så er det ikke mye forsel på bilene 240 er jo bare et modifisert 140 karosori så det der skal bare gå bra har gjort no lignene på min bil =)

ok..var det jeg trodde..du har vel ikke en høyre skjerm på lur?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei desvære har ikke det men det kan ikke være så vanskelig å få takk i vet at det går an å få nye hele baksærmer til både 140 å 240 i den forbinelse går det an å høre med diværse karosori værksdeder for di har nemlig kontakter med firmaer som spesialiserer seg på karosor paneler men det blir fort å koste dei sikert et par fete laper men det går jo an å dra på et bilopphøgeri å ret å slet bare sære en av ellers så er det sikert noen her på forumet som har en eller ana dele bil som har en særm du kan få kjøpe bilig =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider