Soberg Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Dette blir dritt bra, kjempe kule biler. Ble kjempe pen styling.. Stå på!! :pray Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Det er 3 størrelser... Er det duck tail du tenker på?Dette er duck tail den minste originale har jeg rivd av... liker den bedre uten da azz.. Har vurdert den store, men bilen var sinnsykt clean uten.... vurderer å kjøre uten azz. ikke helt sikker Stemmer for null vinge. Ducktail er pent, men i dette tilfellet hadde det vært finest å hatt clean bak. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 RÅ bil, drømmebilen! hva motor satser du på da? Det er den som teller ;) hehe magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 RÅ bil, drømmebilen! hva motor satser du på da? Det er den som teller ;) hehe magnus Satser på den som står i, men skal bli gjort litt med den da.... uansett blir det ikke TURBO.... satser på sugemotor, men kan henne den enner opp med en presse da....... suge er dyrt, men med denne bilen er det ikke pengene som skal stoppe ting iallefall!!!!!!!! Siter 1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd 2006 Touran highline 1,9tdi dsg 1981 Toyota Starlet Kp61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 godt det er fler som koser seg med ae86 her til lands :) etter neste sommer blir det ae86 på meg trolig også, gleder meg og ser fram til det. motor er det snakk om du skal skvise i da ? turbo mate 4ag'n eller? er noen nedi danmark som driver med 4ag swaps.. tar inn din gamle, stapper oppi en ae92 motor.. om jeg ikke tar heeeelt feil er detta en 1.6 20v med godt trimmingspotensiale, skal klare å dra ut oppimot 200hk forholdsvis greit på det. kjekt i en søt liten 900kg bil med rwd det :P MASSE turtall og kos :) du mener http://www.realpower.dk/ Men virker som om siden er halvveis nede nå. De leverer både 4age20v og 4agze(kompressor) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Satser på den som står i, men skal bli gjort litt med den da.... uansett blir det ikke TURBO.... satser på sugemotor, men kan henne den enner opp med en presse da....... suge er dyrt, men med denne bilen er det ikke pengene som skal stoppe ting iallefall!!!!!!!! Levin her har riktig innstilling. AE86 = NA babyhmm? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Kult prosjekt! Jeg liker de best med litt stickertuning, men føler jeg blir fort nedstemt :bump resten av bildene fra D1 Grand Prix er her . Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 heilt rått prosjækt! sjeld bil å se! gått noen velger det ingen andre har!;) stå på!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Levin her har riktig innstilling. AE86 = NA babyhmm? Men AE86 + Turbo = Monster? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Men AE86 + Turbo = Monster? Tja.. AE86 + kompressor = kontrollerbart monster.. Halve poenget med ae86 er jo responsen.. Noe man mister med turbo. Noen liker jo turbo og da? :) Men både meg og Andre er vel av den oppfatning at det er innsugstrakter og masse turtall som gjelder. kiddie Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 tøfft prosjekt.. hadde jeg bare hatt penger til enda et til prosjekt så hadde det ikke vært tvil.. det hadde klart blitt en AE86.. stå på vidre.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Tja.. AE86 + kompressor = kontrollerbart monster.. Halve poenget med ae86 er jo responsen.. Noe man mister med turbo. Noen liker jo turbo og da? :) Men både meg og Andre er vel av den oppfatning at det er innsugstrakter og masse turtall som gjelder. kiddie rette innstillinga :P masse turtall og respons, mer kontroll og mer fart der det gjelder, i svingene :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Tja.. AE86 + kompressor = kontrollerbart monster.. Halve poenget med ae86 er jo responsen.. Noe man mister med turbo. Noen liker jo turbo og da? :) Men både meg og Andre er vel av den oppfatning at det er innsugstrakter og masse turtall som gjelder. kiddie sant det, 1,6 liters høy komp. Skall man ha noe mer så må det bli kompressor. Man senker ikke komprisjonen i en AE86 og huker på en Turbo (folk har gjort det) men det blir liksom satans verk ! Man må jo vente på turbo trykket ! Hvem liker å vente ? INGEN ! Det beste er jo å huke inn i en "Black topp" 20v å trimme den litt. Men da må du ha penger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 sant det, 1,6 liters høy komp. Skall man ha noe mer så må det bli kompressor.Man senker ikke komprisjonen i en AE86 og huker på en Turbo (folk har gjort det) men det blir liksom satans verk ! Man må jo vente på turbo trykket ! Hvem liker å vente ? INGEN ! Det beste er jo å huke inn i en "Black topp" 20v å trimme den litt. Men da må du ha penger :( firma nedi danmark som tar inn din gamle 4ag og stapper i en 20v 4ag fra en ae92 eller ae101 om jeg ikke tar feil med endel mods, oppimot 200hk.. prisen var vel på en 30/40k vis du ga de den gamle maskinen din.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 sant det, 1,6 liters høy komp. Skall man ha noe mer så må det bli kompressor.Man senker ikke komprisjonen i en AE86 og huker på en Turbo (folk har gjort det) men det blir liksom satans verk ! Man må jo vente på turbo trykket ! Hvem liker å vente ? INGEN ! Det beste er jo å huke inn i en "Black topp" 20v å trimme den litt. Men da må du ha penger :( Er jo ønsket mitt den sort toppen da, men som du sa... penger... itilleg er det en del jobb... men er ikke umulig at det blir en etter en stund.... litt lyst på S2000 motor oxo da..... Siter 1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd 2006 Touran highline 1,9tdi dsg 1981 Toyota Starlet Kp61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.