Gå til innhold

Levin: AE86

Ranger emnet

Levin

Anbefalte innlegg

Det er 3 størrelser... Er det duck tail du tenker på?

Dette er duck tail

7040_prime.jpg

den minste originale har jeg rivd av... liker den bedre uten da azz.. Har vurdert den store, men bilen var sinnsykt clean uten.... vurderer å kjøre uten azz. ikke helt sikker

yepps akkurat den jeg mente ja, vis jeg hadde hadt en ae86 og

kunne fått tak i en sånn ville jeg hadt det på :)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult prosjekt!

018.jpg

Jeg liker de best med litt stickertuning, men føler jeg blir fort nedstemt :bump

resten av bildene fra D1 Grand Prix er her .

Blir nok en del fabrikk\sponsor decaler på den ja:)

Liker det godt selv jeg.... synes det drar fram racing\drifting stuket enda mer...

1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd

2006 Touran highline 1,9tdi dsg

1981 Toyota Starlet Kp61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megafet bil. AE86 har vært en drøm siden gran turismo 1 kom ut....

Anngående lakk ville jeg gådd for en to farget grå lakk.. mørk nederst og lysere øverst

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres vel rart ut i en Toyota, men S2000 motoren vil jeg påstå at er kanskje den råeste sugemotoren som er blitt lagd (serieprodusert). Sperrer ikke før 9500 rpm :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da hørt at rødlinja ligger på omentrent 9K, men noen sier 8K8, noen sier 8K9, noen sier 9K1 og noen sier 9K2. Er vanskelig å si for sikkert med så mye misinformasjon flytende rundt. Effekttoppen ligger iallefall på 8K3 ref. Honda.no. Og det er en svært omstendig prosess å swappe en F20C inn i en AE86. Blant annet må store deler av tunnellen rundt girkassa skjæres ut for å få plass til Hondakassa. Det er imidlertid flere som har gjort denne swapen, og etter min mening er det verdt det. 240-250 BHP og driftsikkerhet på lik linje med hvilken som helst annen Honda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda er Nice da.... men blir liksom ikke helt sikker... litt usikker på om fangeren jeg hiver på kler panda..... Men det er jo mega nice

Gleder meg til å se fortsettelsen på dette prosjektet...

Her er en Trueno for inspirasjon:

http://www.jtuned.com/media/photobox.asp?action=viewimage&categoryid=284&text=&imageid=7975&box=&shownew

99 Primera GT

Nissan Car Club Norway

http://www.nccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se fortsettelsen på dette prosjektet...

Her er en Trueno for inspirasjon:

http://www.jtuned.com/media/photobox.asp?action=viewimage&categoryid=$284&text=&imageid=7975&box=&shownew

Sinnsykt nice azz... helt original kosmetisk (utenom felger og ducktail)..... Fangeren er ikke lakka sort engang.... og det er noe som går igjen big time på panda preget..... litt brisen når jeg skriver dette... ikke bry dere om ord feil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd

2006 Touran highline 1,9tdi dsg

1981 Toyota Starlet Kp61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere veit jo at jeg elsker og forguder 4A-GE. Og den skal være selvpustende. Men det er jo litt morro med ALTFOR MYE ladetrykk åsså da:)

Hehe! men det har jo dere opplevd!

en skal ikke vente på power i en ae86.. der skal alt gå rett inn og masse respons!!!! knock

n/a power all the way... aneglsmili

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt prosjekt AE86 altså... yummy

...men er det sølvteip jeg ser du har brukt som maskeringsteip?? :bump

gaffa teip kan brukes på så mangt :D

og bilen er japse, da er det lov, er jo det som til tider holder bilene sammen der :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider