Gå til innhold

Rare oppdelinger under biltyper

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt, og synes at inndelingen av modellene under nissan er svært rar. Dette er jo ikke biler vi har i norge..

Disse kunne godt vært fjernet:

-Altima

-Avenir

-Axxess

-Bassara

-Cefiro

-Cima

-Crew

-Cube

-Elgrand

-Frontier (kan kanskje beholde denne, da noen kan ha importert fra usa?)

-Gloria

-March

-Presage

-President

-Quest

-R390 GT1

-R391 GT1

-Sentra

-Stagea

-Wingroad

-Xterra

I tillegg burde det hete "Sunny" og ikke "Pulsar". Jeg vet at pulsar er en sunny gtir, men det er ingen "mappe" for nissan sunny, noe som det absolutt burde være....

Håper noen kunne fikset på dette, da det ikke er noe poeng i å ha _så_ mange kategorier som ingen bruker, og mangle noe såå viktig som Sunny! ;)

mvh

SunnyGTi2.0 - ny forumbruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Skyline er ihvertfall det er en viss interesse for! Hva med nissan crew? Noen her som vet hva det er?

Jeg må si at nissan r390 gt1 er en flott bil, men er det noen som har noen spesielt store formeninger om den?

Etter min mening hadde det vært bedre hvis vi hadde hatt en kategori for europeiske modellene, og heller en samlekategori for resten, kalt "andre" eller noe...

Dette er ihvertfall min mening;) , men dere får bestemme selv.

mvh

SunnyGTi2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Heh. Den oppdelingen er bare helt på trynet spør du meg! FINNES IKKE FOLK SOM POSTER DER! Hva er poenget? Få forumet til å se større ut enn det er? Og den dagen en eller annen stakkar forviller seg inn i jungelen av underemner og poster der, er det INGEN som kommer til å legge merke til bidraget hans..! :rolleyes:

Nei altså, administratorer, så mange emner i det hele tatt, og spesielt underemner, bidrar kun til å gjøre forumet mer rotete og vanskelig å finne fram i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Heh. Den oppdelingen er bare helt på trynet spør du meg! FINNES IKKE FOLK SOM POSTER DER! Hva er poenget? Få forumet til å se større ut enn det er? Og den dagen en eller annen stakkar forviller seg inn i jungelen av underemner og poster der, er det INGEN som kommer til å legge merke til bidraget hans..! :rolleyes:

Det er bare å trykke 'view new posts' Skjønner ikke problemet ditt.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dette er et problem.

IKKE SE/ LES PÅ DE TINGA DERE IKKE LIKER!

Dessuten finnes det en knapp som heter "view new posts" da slipper du å lete gjennom forumet hver gang du er her.

Ikke klag! Vær helle litt takknemmelige for at forumet drives ut av egen lomme og ev egen fri vilje, på egen fritid.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider