Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde du som har hatt Lightning kunne forskjell på shell og esso, jeg Alex? Så forøvrig ikke helt bra ut..

Stoppa litt for ofte å fyllte tanken på lightningen, så jeg er gått helt surr i de navna, bare fylte jeg :rolleyes: (men jeg satt hvertfall på plass pistolen etter jeg var ferdig med å fylle :D )

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfta de den bort bare?!

hehe, nei.. den sto iveien når amcar skulle sette opp for dragracinga i august..

så det var like før de løfta'n.. men når politiet dukket opp, ble de visst enige om at det kunne vært like morro å å den taua for eier's regning...

kunne vært morro å sett den flyve høyt.. men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei. Det er meg. Jeg kan ikke komme på jobb i dag. Jeg er syk."

Slik at min telefonsamtale til sjefen forløpt seg.

min og! ved forrige snøfallet da! fikk faktisk ikke åpnet døra hjemme en gang! jeg gadd virkelig ikke å kravle meg ut av et vindu for så å brøyte meg vei fram! på toppen av alt så var snøskuffa i enden av oppkjørselen!(35m)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei. Det er meg. Jeg kan ikke komme på jobb i dag. Jeg er syk."

Slik at min telefonsamtale til sjefen forløpt seg.

hehe. ja det var det da. kan ligsom ikke være syk fram til fredagen heller. er jo meldt snø så lenge så. :(

også bilen min som er så dritt på vinterføre

- 94 Honda Civic Coupe

X 85 Toyota Carina 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Østfold var det jo full kaos bare det kommer litt snø...

Her sto bil A fast i bakken mens bil C sto og ventet. Da kom bil B ut og tviholdt på vikeplikten sin. Det endte med at han tok fart og kjørte mellom bil A og C. Han klarte jo da selvfølgelig ikke og svinge rundt, så han havnet oppi brøytekanten :P Sto vel der en 5 min før han kom seg løs...

DSC00852.sized.jpg

DSC00853.sized.jpg

DSC00855.sized.jpg

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider