Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven. Klarte akuratt å nå 160 jeg på pappa sin gamle transporter med fritt fall og hjemlengsel. Så hvordan du fikk til de siste 10km/t der er meg fulstendig uvist:pray

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det gikk med endel drivstoff fra 150 til 160 :lol

*edit: men de bildene er vel ikke tatt på samme tur? 6 mil skiller de to bildene...

Jo, faktisk samme tur. Fra Kristiansand til Oslo.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven. Klarte akuratt å nå 160 jeg på pappa sin gamle transporter med fritt fall og hjemlengsel. Så hvordan du fikk til de siste 10km/t der er meg fulstendig uvist:pray

Vet ikke om den var til meg, men regner med det.. Er jo litt forskjell på hiace og transporter da! Vet ikke jeg... Er jo bare å tyne! hehe..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den var til meg, men regner med det.. Er jo litt forskjell på hiace og transporter da! Vet ikke jeg... Er jo bare å tyne! hehe..

Ja den var til deg. Leste ikke at det var hiace. My bad. Så bare på bilde jeg og instrumentene er helt like på transporter så jeg trakk mine egene konklusjoner. Men der tok jeg feil gett:hammer

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har intet bilde, men da jeg og en annen var på reiseoppdrag på Stord, og måtte til Haugesund en tur for å hente noe utstyr, kjørte vi gjennom undersjøtunnellen (trekantsambandet?) til Haugesund. Kjørte en VW Caddy 2.0 diesel (uten turbo), med fullastet henger. Gav flatt nedover (tunnellen gikk laaangt ned før den flatet ut og gikk laaangt opp igjen), og klarte såvidt å passere 140 før vi tilfeldigvis bremsa, og jammen var det ikke en fotoboks rett etter vi hadde bremsa ned i 80 igjen.

Må ha blitt et jævlig vittig bilde den boksen kunne tatt. Kassebil med fullastet henger som er større enn bilen selv, 3 trøer oppå hverandre på taket, og to teite tryner inni bilen som gliser. :D

EDIT: Tror jeg lar være å si hvilket firma jeg jobber i så ikke folk får dårlig inntrykk :P Landsdekkende firma

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiace går unna det, til og med dieselen.

Legg merke til temperaturen :P

Det kunne jo bare ende på en måte :)

Haha nice :D

Nei, er vel 105 hk tror jeg, men 170 km/t er mulig med manuell ja:)

Fant igjen bildet på en gammel mobil også! hehe....

(Jaaa, t-belt-lampa lyser, men den er skiftet og nå er den også nullstilt!)

Mente så klart km/t, og ikke hk. Bare litt svimmel ;)

Utrolig hvor mange som kjører Hiace til Tyskland :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SANY0001.jpg

tenkte at dette var enda en camping turist da man ser vogna bakfra.. men da jeg kom opp på siden ser jeg det sto militerpoliti, og blålys oppå taket ble jeg litt nervøs... :well måtte knipse et bilde etter at den hadde stoppet.. *ved milano i mosjøen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider